dimecres, 26 d’octubre del 2022

Objectiu

 Per la vostra tranquil·litat us diré que avui ja m'he tornat a centrar.

He aclarit lo de quedar, li he dit que volia quedar perquè sempre estem parlant pels racons com si estiguéssim traficant amb droga. Ha somrigut. I efectivament hem hagut de deixar la conversa a mitges: ho veus?

Quan ens hem vist aquest matí ens hem fos. Ens passa.

Em diu que no, ho he d'acceptar però tot sembla molt dramàtic i penso que totes dues ho sobredimensionem. I quan ens mirem als ulls se'ns fon el gel, la cara ens canvia i tornem a ser només nosaltres amb aquesta història que potser no és com jo voldria però que és. 

El meu objectiu ara és gaudir quan estic amb ella i del que SÍ que hi ha. Avui efectivament ha dinat al meu costat enganxada i a mig dinar he pensat: gaudeix, estàs al seu costat, és el que vols, relaxa't i gaudeix. I ho he aconseguit. Estar al seu costat és el millor que em pot passar i era el que estava sent...doncs per què he d'estar patint?

El meu objectiu és que quan no estem juntes pugui desconnectar d'ella i pensar en una altra cosa. Sé que llavors no és meva. 

Quan l'acaricio i la seva mà ve cap a mi per acariciar-me també, sé que és meva. Doncs gaudir-ho.

Quan ens separem i fins demà o fins dilluns o el que sigui sé que ella desconnecta i no és meva. Doncs jo igual. 

Ja sé que canvio d'objectiu, d'idea i d'estat cada dia però AVUI em sento així i vull fer això i sé que és el que em pot servir a llarg termini.

Que ho pugui sostenir o no ja...no ho sé. Però amb el cap "fred" ho intento.

A més, penso que necessita sentir que es respecta el que diu. Per altres coses de la seva vida. I jo l'estimo i la respecto. Ara, també m'he d'estimar i respectar a mi. 

Aquí sembla que estic molt obsessionada (bueno, que sí) però a la meva vida també hi ha altres coses que m'ocupen, em  preocupen i que necessiten la meva atenció i concentració. 


8 comentaris:

sa lluna ha dit...

Com idea, sembla la millor.
Tu tens altres coses que t'ocupen i les has de fer. I gaudir dels moments que esteu juntes, sense que et faci mal.

T'he deixat un comentari a l'anterior post, potser ha quedat al spam?

Aferradetes, nina.

artur ha dit...

Serà un bon objectiu !. Gaudeix-lo ;)

Nosu ha dit...

nena! Que això és tortura pura!!!

Somnis Neverending ha dit...

Ja està arreglat!

Somnis Neverending ha dit...

Ho faig tan bé com puc. A més, la part bona, també, és que em sento tan viva! Fins i tot en el dolor. Haver d'anar pel món amb la meva tristesa perquè no li puc fer petons em fa sentir important i viva. Ara estic així...

Somnis Neverending ha dit...

Gràcies!

Nosu ha dit...

ja ho sé... conec perfectament la sensació. Ja arribarà el moment en que et puguis alliberar d'aquest dolor. Força!

sa lluna ha dit...

😉👌