dilluns, 24 d’abril del 2023

Tensió

Avui estic una miqueta emprenyadeta.

No ha passat res, eh...ha estat un dia estàndard entre nosaltres amb el tonteig corresponent. Un dia tipus.

Però ja estic farta de negar-me les meves pròpies percepcions.

Si hi ha tensió s*xual n'hi ha i punt, i és que no es pot negar. O sigui, es pot. Perquè el meu cervell ho fa. Però en el moment que s'està produint ho veig tan clar com la llum del dia. 

I després me la trobo mirant-me...

Mira, jo què sé, que avui el meu jo intuïtiu i perceptiu està molt rebel i es reivindica com a eficient. Que jo sé el que noto, coi. 

Demà tornem a anar juntes en cotxe i NO VULL. No vull, estic enfadada, no vull estar dissimulant el que sento i el que veig. 

Bufffff, quina ràbia!

Per passar-me-la, tornaré al món de la imaginació, quin remei em queda. Ara només puc imaginar, per això, que jo faig coses. 

Avui no voldria proposar-li de fer-nos un petó, avui voldria fer-li. 

Avui li he fet un massatge a la companya còmplice: a tu sí, li he dit. Fes bona propaganda, li he dit. 

Diós, m'estic morint per tocar G. 

Bueno, quan passi el dia de demà del cotxe...suposo que em tornaré a relaxar una mica més. Crec que no hi ha cap més dia en perspectiva...així...intens. 

És que no puc més, em sobreactiva. I després em desconnecta de la realitat.

Ara estaria bé sense ella. Perquè ara no sento que sigui purpurina, ara sí que sento que son engrunes perquè VEIG el pa sencer i sé que podria ser. Ho sé segur. No em pregunteu per què ara ho sé, però ho sé. Potser demà no, qui sap.

Avui el dia és així, ves.

2 comentaris:

Nosu ha dit...

viure en la realitat "normal" i el "torbellino" dels desitjos és horrorós!

Somnis Neverending ha dit...

Buf...🤯 (aquest és el que li explota el cap? No ho veig bé XD