divendres, 22 d’abril del 2022

El riure

 Estem un dia qualsevol amb una de les nostres converses sempre agradables i apassionades sobre el tema que sigui i de cop t'inclines cap a mi, m'abraces i, esclar, jo també t'abraço.

Encaixem tan bé com aquell cop.

Però també recordant aquell cop em deixes anar, et separes de mi i em demanes perdó. No vols que hi torni a haver malentesos i tibantor. 

Però jo ara estic diferent i et dic ai no, home! Va!

Em somrius i em tornes a abraçar

T'estrenyo fort

Et prometo que no pensaré res raro, et dic. I ric.

T'estrenyo més fort i tu a mi

M'alço una mica per abraçar-te millor i riem.

Riem fort! Recordant aquells malentesos i aquella abraçada.

No puc abraçar-te més fort, gairebé em faig mal però és que m'agrada tant!

Em separo de tu i et faig un petó

Un pico

Gairebé infantil

I ric, i riem!

Noooo, no no, i ara!! Faig per treure-li ferro

I continuem com si res fent altres coses

S'ha trencat el gel del tot ja, oi?

Ara els nostres cors estan més fosos encara.

I més que ho estaran 


Ets el contrari d'idealitzar perquè ets tot el que semblaria que no...i estranyament tot m'encanta.