diumenge, 4 de setembre del 2022

Crònica

 Agradar-li agradar-li...per ara no perquè està molt reafirmada en la seva heterosexualitat, fins i tot una mica a la defensiva.

Però hem estat molt a gust, tal com intuíem i el més important...hem tornat a quedar.

No vull imaginar res perquè vull viure el que és.

Bé, sí, en realitat vull somiar amb connectar també amb alguna altra persona que almenys li agradin les dones...o algo més palpable i tangible...

Però vull viure el que estic visquent.

M'ha dit que soc dolça i irònica. I ella és un bitxu. 

He estat tan a gust, tan desconnectada, em sentia tan JO. Hem estat una hora i mitja i m'ha semblat que hem estat tota la tarda...

M'he perdut en la seva història, les seves vivències, els seus pensaments...la seva vida, els seus somnis i els seus grans secrets... alhora que sentia que podia explicar els meus. Somni fet realitat: un punt.

Ha sigut tant d'aire fresc!!! Gràcies somnis per haver-me permès arribar fins aquí i continuar!

Bona nit bitxet a partir d'ara ja meu...Fins aviat.