dijous, 3 de novembre del 2022

La ola

 Avui em mereixo la ola. 

Per què?

Doncs perquè ho estic fent molt bé, collons.

Per molt que em dolgui. Que em dol.

Per molt mal que em faci travessar-ho. Que me'n fa.

Per molt que pensi que estic fent l'idiota en alguns moments. Que ho penso.

Per molt difícil que sigui. Que ho és. 

El meu cervell va interioritzant el marc teòric que li dono. 

Em costa moltíssim i vaig pel món amb el maó que m'he empassat però vaig anant-hi. 

Perquè no vull perdre G. com a persona i la vull estimar des d'una posició que pugui sostenir. Perquè l'estimo i la vull estimar però això implica respectar també la seva posició. 

Ja sé que cada dia canvio  i no sé com em llevaré demà ni què passarà però avui em mereixo la ola perquè he anat a la nostra cita diària perquè ho vull perquè ho desitjo i perquè ho necessito i m'agrada i m'aporta i em fa viure i vibrar i NO l'he abraçat. 


3 comentaris:

sa lluna ha dit...

Doncs apa! ~~~~~~~~ Una ben grossa, per avui.✌

Aferradetes, nina.

artur ha dit...

Una bona ola i olé ! ;)
Una abraçada !!

Somnis Neverending ha dit...

Gràcies, gràcies!