dimecres, 1 de febrer del 2023

Aclariments

Bé, veig que no està de moda fer comentaris...jejeje...en fi, no passa res, jo continuo amb el meu monòleg...

 Vaig donant voltes a algunes coses.

Està bé perquè no és que m'estigui rallant, o sigui, no tinc aquella ànsia de que tot sigui ja i que tot el rato "passin coses" però és que ho vull entendre. Jo no puc deixar anar així si no ho entenc i ho aclareixo...bé, suposo que podria però prefereixo treure'n l'entrellat. 

Amb la conversa d'ahir vaig veure que (ja ho sabia) podem parlar de tot. Això ja li vaig dir un cop. Que sento que li puc dir tot. I sento que li vull dir més coses. Sento que no li he dit coses per por.

Com el concert d'aquest dissabte, que no li vaig proposar d'anar-hi només perquè tenia por que em digués que no. Si total, el resultat és el mateix: no anar-hi amb ella, no? Idò.

M'agradaria saber què sent, què nota, què vol? Què vol de mi? I què no vol!

Perquè jo no li proposo coses perquè penso que se sentirà incòmoda  d'haver-me de dir que no vol. Però si proposo és perquè pugui dir que no. O bé, jo em sentiré malament de que em digui que no. Són les dues coses barrejades...Com ahir, que li vaig dir però si m'has de dir que no, passo de tu. Clar, aquestes converses que tenim no les podem tenir per watsap. Ai, perdó, ja torno a barrejar les coses...

M'agradaria algun dia preguntar-li de què té tanta por quan no es decideix a quedar amb mi o a fer res, o a comprometre's amb res. 

Aviam, què he de fer perquè em digui que sí? Perquè aconseguim quedar? I perquè tampoc sigui només un dia...perquè entengui, accepti i jo pugui saber si vol que ens veiem fora de la feina? Si li puc fer propostes o no...jolin, el moc que em va fotre per les vacances de nadal és que va ser èpic, després d'allò qualsevol proposa res. No puc en totes les vacances ni quedar mitja hora per fer el cafè perquè només vull estar amb el meu fill. Perdona? És que m'emprenyo, llavors...veus? Ja torno a entrar en bucle. 

Per això m'agradaria saber què vol. Com aquell dia que li vaig dir si volia que li continués enviant notetes. No ho vaig arribar a saber! Lo únic que em deia és que com jo volgués, que el que jo volgués, que si jo estava bé ella estava bé. Però jo no volia saber això, jo volia saber què volia ella! Si volia que sí o si volia que no! QUÈ COI VOLS??? No és que vulgui complir tots els seus desitjos, només ho vull saber per saber-ho, per saber fins a quin punt volem el mateix. No em serveix que li sigui igual, que ja li estigui bé.

Ahir vaig percebre clarament que VOLIA anar amb mi al concert aquest, que els seus actes la conduíen a això, les seves paraules, les seves intencions...que fins i tot quan vaig dir que si arribava vingués a prendre algo i l'actitud era de vale sí, tot i que sé que no vindrà perquè segurament no podrà i/o perquè al final li farà mandra etc. etc. Però en aquell moment que estava parlant era en plan: he fet tot el que he pogut per fer-ho realitat. 

La setmana que ve li proposo l'altre concert. Bé, això és el que penso ara, perquè canvio d'opinió deumil vegades en el mateix dia. Però ara que tornem a xerrar...li vull dir cara a cara. Vols anar amb mi al concert aquest? Anem al concert aquest? Va, tia, hi anem? Sí, això m'agrada més. En plan colegui, en plan va, anem a divertir-nos, tia, vivim la vida, joder, que només tenim una. Penso que això és lo que li agrada de mi. Vull proposar-li tot el que se m'acudeixi. Vull ser forta per poder-ho fer i poder viure això tal com és. No sé si soc idiota i m'estic fotent a la gola del llop...

Val. Fins aquí aquest post. M'acaba de dir que potser la setmana que ve MARXA.

Amb això sí que no puc. 

8 comentaris:

artur ha dit...

Potser que se senti massa aclaparada, que té un ritme diferent i/o no vol deixar la amistat, però sense més... i veu que tu, t'acceleres, t'acceleres.... i no vol tenir un accident i tot es trenqui. Tothom no vol el mateix, al mateix moment.... (penso !)
Abraçades ;)

Anònim ha dit...

Penso similar a artur, a mes generalment res es blanc o negre, pot tenir ganes o agradar-li per una banda i per altre no. A més no crec que sigui tan ingenua de pensar que per tu quedar amb ella es una cosa qualsevol, que quedes amb ella amb la mateixa trivialitat o pes amb que podrías quedar amb qualsevol altre persona.. A part, les novetats (si per ella lo que sent, sigui lo que sigui -gust per lo que sents per ella, curiositat o algo més-)es el primer cop que ho viu, el seu ritme segurament sigui molt mes lent i amorfo que el teu, sigui en el sentit que sigui.
Anims, jo ni que no comenti molt et llegeixo amb molt interés i una mica enganxada i tot, com si fos una sèrie XD
Yo

sa lluna ha dit...

Crec que en això estem d'acord tots tres, el ritme de cap persona és el mateix, sigui allò que sigui el que pensi. També crec que hauries de dir tot el que penses quan esteu juntes, vull dir d'aclarir el teu dubtes, no quedar-te com a resposta "el que tu vulguis" o "el que et faci sentir bé", dir-li directament "què vols tu?".
Pel que fa als comentaris... hi ha dies en que no saps què dir, o no tens temps de comentar o mil coses més, però llegir-te sí que ho faig.

Aferradetes, nina.

Nosu ha dit...

ai, es que fa dies que no entro... tot i així, com els tens incrustats al post de vegades no em deixa comentar, no sé perquè. Per exemple ara no em deixa seleccionar l'opció compte de google pq em surti la meva foto

Somnis Neverending ha dit...

Ja entenc que per ella tampoc deu ser fàcil

Somnis Neverending ha dit...

Ai, gràcies, això deia avui amb una amiga: com a serie molaria bastant jajajaja. La meva amiga E. està igual que tu. Enganxada

Somnis Neverending ha dit...

No et sentis obligada a comentar! Ara quan vegis el post que escriuré...vaya si dic tot el que penso. M'agrada molt aquest consell que em dones, penso que tens tota la raó i sovint no ho faig.

Somnis Neverending ha dit...

Ah, no sabia això d'incrustats...què hi té a veure? Ho canvio, doncs.