dissabte, 18 de febrer del 2023

Ganes i no

Demà passat he quedat amb P+ .

Estic contenta com que em van entrant més ganes a mesura que s'acosta el dia.

No és que no vulgui...però ja vaig dir q és raro per mi no estar-me morint de ganes. Em sento rara. 

Vol que em quedi a dormir i no vull, li diré, que a dormir no. No vull. Simplement. 

Avui tinc ganes que m'abraci. No sé, suposo que perquè sé que ho farà i ho necessito. 

Veieu com em va bé, malgrat les pegues?

I també em dona molta pau (a més de la tristesa que ja em donava abans) no esperar res de G. Res de res. Ni d'ella ni de mi cap a ella.  

1 comentari:

sa lluna ha dit...

En una "relació", sigui la que sigui, mai va bé del tot, sempre hi haurà pegues... perquè funcioni, s'ha d'estirar i amollar per les dues parts.

Aferradetes, nina.