dilluns, 20 de febrer del 2023

On és el desig?

 Sí, avui hem fet s*xe jo i  P+.

Com a tal...podem dir que ha estat bé..he gaudit...he estat còmoda, m'he sentit bé...la veritat és que es nota que tenim com molta confiança...

Però, ai! On és el desig? És que l'he gastat tot amb jasabeuqui de tant que l'he desitjada? He experimentat alguns momentets de desig, que ens tocàvem el cos i volia més...però...em costa molt actuar no des del desig com "incontrolable".

De fet una ex que tenia em va com deixar (bé, en realitat vam ser amants poc temps...) perquè un dia deia que no sentia unes ganes irrefrenables d'estar amb mi. Que es podia resistir. Vaja.

No sé...estic amb aquest tema...

Amb P+ vull que es moguin coses...però no sé si se'n mouen gaires...ja sé que no és la millor manera i ningú la recomanaria però mireu, és la manera que tinc a mà (mai millor dit). 

Bé...anem deixant passar els dies...aviam...jo què sé. 

1 comentari:

sa lluna ha dit...

Sempre que tu triïs anirà bé... les coses no es poden forçar.

Aferradetes, nina.