dilluns, 2 de maig del 2022

La idea

Jo - Doncs no he estat mai per aquestes terres
Tu - Ah, no? Doncs vinga, a què esperes?
J - Jejejeje
T - Vine amb mi
J - Què dius?
T - Olé! Vinga!!!
J- Què va...tu estàs flipat- Ric
T- Eh, eh...quan vingui a portar allò i després torni cap allà, només seran tres dies
J- Com vols que...- els ulls em brillen massa com per continuar parlant
M'agafes la mà. Et miro als ulls. Oh, com m'agrada mirar-t'hi!! Sisplau, quan les nostres mirades connecten et juro que se'm para el món.
Et poses seriós i alhora et brillen els ulls
T- En sèrio, vine amb mi. Vine
Empasso saliva
J- Vale
T- Sí??!?!?!?
J- Sí, vale.

Em fa molta por però no hi ha res que voldria més que marxar tu i jo sols. Ni que fos un dia. 

El que passaria allà...ja és la fantasia d'un altre dia
O potser no però ja serà  per després quan vagi a dormir. Encara m'ha de sorgir de dins, del desig que em provoques. Tan espiritual reversible. Tan el que em falta i busco...Tan real i irreal alhora...