dimecres, 22 de juny del 2022

Cabell (2)

 Que ningú em vegi mirant el teu cabell amb la boca oberta, espiant com te l'acaricies i te'l poses de cantó. 

Que ningú noti que tremolo quan em toques ni percebi com m'acosto a tu perquè ens toquem  sense voler (evitar-ho). 

Sort que ningú sap que et vull acariciar però que amb tu no tinc ganes d'entretenir-m'hi, tindria ganes com d'anar directa a l'orgasme. I imagino el moviment del teu cabell i com m'acaricia. I t'imagino després asseguda i mig tapada amb el llençol, fent competència de blanc amb ell,  pensant en les teves coses i amb el cabell deixat anar. I imagino com ens mirem i als cinc minuts tornem a començar. Em fa ganes així. 

No sé què em passa, no sé si m'havia sentit mai així per ningú.

És una pena que només sigui una fantasia però alhora gaudeixo de la sensació que tinc tot el matí d'estar al teu costat i em veig caminant contorsionant-me, sentint la meva pròpia sensualitat, ja que tu no la sents...almenys em serveix a mi. 

Quan després de dinar has aparegut amb la trena desfeta...déu meu, no m'hauries posat més si haguessis aparegut nua. 

Vull imbuir-me d'aquesta sensualitat i aplicar-me-la a mi. 

M'adono que quan imagino una situació amorosa o sexual amb algú imagino a l'altra persona fil per randa però no m'imagino a mi. O sigui, jo ho percebo perquè hi soc però no imagino com estic jo o què li pot agradar a l'altra de mi. Això ho vull canviar. 

A cada fantasia vull afegir algo referit a mi....ostres...vull però...sincerament no se m'acut res. Jo em veig tan prosaica al costat d'aquesta Venus...tan mediocre; tan vulgar; tan...prou!

Si m'has avisat (en la fantasia) perquè vingui a casa teva és perquè tu també et sents atreta per mi, esclar. Sé que t'agrada com em fixo en les coses i el meu sentit de l'humor (encara que de vegades facis com que no m'has sentit). Sé que confies en mi i que et faig sentir que pertanys i que sents que et faig suport. Sé que et sents bé al meu costat.

I imagino que t'agrada la meva olor, la meva veu (com a mi la teva, que no sé on em transporta...), que t'agrada el tacte de la meva pell suau quan ens toquem sense voler (evitar-ho), que t'agrada el meu somriure i que t'agrada com et miro. Imagino que notes la meva força, la meva empenta i la meva energia i que quan ens mirem i riem amb complicitat et poses una miqueta nerviosa i vols repetir. Imagino que t'agrada com ballo  i com vaig cantant una cançó qualsevol despreocupada. Imagino que et va agradar abraçar-me i que aviat repetirem. 

Imagino que quan s'obre la porta i soc jo et poses contenta i inexplicablement vermella. 

I que un dia voldràs que et faci un massatge, tot i que potser hauré de parar si no vull passar de fer-te massatge a acariciar-te o fer-te petons al coll...uf, prou, sisplau...

2 comentaris:

artur ha dit...

Avui és nit de demanar desitjos i acomplir somnis... ! ;)
Bona revetlla de Sant Joan !!

Somnis Neverending ha dit...

Igualment! Encara he de trobar el camí per acomplir els somnis...