dijous, 23 de juny del 2022

Cuixes

 Imagino que ens estem fent petons i que t'acaricio les cuixes i que pujo una mica més i que els meus dits es volen ajuntar al mig...però tu m'atures. No!

M'agraden les teves cuixes rodones i blanques i les vull continuar acariciant, segur que son molt suaus...

Enlloc del que anava a fer, et mossego el coll, amb el cabell cap a l'altra banda, esclar. Deixat anar, esclar. Hi fico els dits, al cabell, per darrere de la teva orella, fa bona olor, sigui  l'hora del dia que sigui. 

Això t'excita i em busques els llavis perquè ens besem. Fort. Amb aquella mena de mala llet. I jo concentro l'energia en aquest petó i en la mà que t'acaricia el cabell. 

Però l'altra mà et continua acariciant la cuixa; me l'agafes i te l'acostes al teu centre. Aquí tinc espai per poder-te tocar, uf, quines ganes...A poc a poc i alhora, camí directe cap al plaer que ens posseeix. 

Em desitges tant...tant...com jo a tu. 

Vull posar-te  moltíssim i tu a mi. Oh, si sabés com!

Si sabés CONQUISTAR-TE i no sentir-me una friki que et pot molestar...hosti, com es fa?

Bona nit Venus de la cabellera i la pell blanca i suau, somia una miqueta amb mi com jo amb tu. Bonica.