dimecres, 15 de juny del 2022

Melodrama

  Melodrama: Obra teatral, cinematogràfica o literària que tracta de commoure per l’exageració de les situacions i dels sentiments




Així em sento.


Absolutament melodramàtica.


És un refugi on els sentiments que no tenen sentit en tenen. 


És una fantasia en què el nostre és una amor impossible. 


És un món en què quan ens abracem realment sentim el mateix, que el món es para i que és el nostre lloc preferit i que no ens deixaríem anar fins que ens fes mal l'esquena de la posició. 


Com aquell dia. 


Però com que si el nostre amor es materialitzés tot seria massa complicat i faríem mal a gent que estimem ens el guardem. Només existeix als nostres ulls, a les nostres abraçades i a la nostra imaginació. 


Ara he entès que passa això. Ara m'he imaginat que passa això perquè així tot té sentit.


I la propera vegada et miraré als ulls des del melodrama, amb la satisfacció de l'amor platònic i impossible. 


La propera vegada et tornaré a abraçar des del melodrama, des de l'amor impossible.


I la propera vegada que estiguem sols i ens abracem...fliparàs tu sol però si t'interessa, ja vindràs a dir-m'ho perquè jo ja he dit tot el que havia de dir.

3 comentaris:

artur ha dit...

Rendició o advertència ? .... tot és segons com es miri...
Salut ;)

Somnis Neverending ha dit...

Mmmm...potser sí que m'he rendit...

artur ha dit...

...diguem-ne millor, una "pausa" ! Ànims i bon diumenge ;)