dilluns, 20 de juny del 2022

Vine

 És un flash de fantasia, sense un abans ni un després.

Només que m'envies un missatge i em dius "estic sola. Vine"

I jo vinc, esclar...

Potser més endavant es desplegarà

O no.

Però m'imagino que m'obres la porta mig de mala gana i mig morint de desig. 

I que no fa calor (això sí que és una fantasia) i que fem l'amor quasi amb mala llet.

I que tu encara no et pots creure que estiguis amb una dona.

Com en aquella peli "I hate the way you make me feel"

Odiaràs desitjar-me però a mi m'encanta l'energia d'aquest odi i li traurem suc. 

Perquè alhora no pots parar d'arrambar-te'm i de demanar-me que et toqui. 

Et farà entre ràbia i vergonya però també il·lusió i et sentiràs viva.

Oh, ho sento, jo no et podré oferir massa més que venir un dia a fer-te l'amor.

Però m'agradarà molt haver-ho fet.

Com deien en aquella sèrie, s'hauria de resoldre sempre la tensió sexual, totis seriem molt més felicis.

Perquè n'hi ha molta pel món i per l'estupidesa de la monogàmia de la parella estable ens perdem tot un món de FANTASIA. 

2 comentaris:

artur ha dit...

Un bon al·legat a obrir les mirades !.
Salut ;)

Somnis Neverending ha dit...

Open up and let it out!!!