divendres, 15 de juliol del 2022

Alternativa

 ..o bé van passant els dies i notes unes pessigolles a dins teu quan penses en mi. Em recordes tota l'estona i et poses contenta sense connexió aparent entre les dues coses. 

Fins que t'adones de tot el que ha estat passant aquest últim mes. Fins que t'adones que t'he estat tirant els trastos descaradament i que t'ha agradat. 

I que el que trobes a faltar és això. Vols més, vols que continui (com jo vull) i llavors és quan comences a maquinar (com jo) una estratègia per veure'm....que passaves casualment pel meu poble? Que per què no fem un cafetó (així perquè sí)? Amb l'excusa d'ensenyar-me alguna cosa? Què t'inventaries? 

Jo et diria que sí, of course, però primer no m'adonaria de res, continuaria en el meu lloc pensant que és amistat i prou, o amistat amb un plus i una barrera ben grossa i maca. 

Però quan estiguéssim cara a cara...ai la cara, veuria la teva cara de trapella i d'una miqueta endimoniada. Estaries super contenta i ja em començaries a seguir el joc. Trauries tu el tema amorós, el tema de les opcions alternatives a la (puta) parella monògama heteronormativa...per fi t'interessaria el tema i et pronunciaries al respecte...hem parlat de tots els temes menys de la parella i la sexualitat (i no serà que no he tret el tema vegades, nena). De la maternitat, dels pares, de la família en general, dels germans, de la feina, del nostre lloc al món, de la visió que tenim de tantes i tantes coses i a la que toco el tema de la parella et converteixes en una tomba que no em diu ni sí ni no ni blanc ni negre.

Gairebé tothom reacciona i m'explica com està amb la seva parella (o no parella) quan jo li parlo de la meva situació. Menys tu.

No t'he pogut treure ni una paraula sobre això. Només el dia que em vas dir que tu et feies càrrec de totes les responsabilitats (ja li val, a sobre que té una deessa per ell...). Però tampoc em vas dir com repercutia això a la vostra vida de parella....

Et voldria preguntar directament...tens vida sexual? Sí? No? La vols compartir amb mi? Mare meva...Sisplau!! Dona'm senyals!! Bueno, ja me'n dones, en aquest cas, no news...bad news. Tu allà amb les teves coses i segur que ni penses amb mi, àngel d'amor...

Ai, que bé senta ser romàntica i melodramàtica a parts iguals. *sospir*

4 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Això de ser melodramàtica deu ser molt divertit.

sa lluna ha dit...

Si parlessis de les teves fantasies amb ella, deixaries d'imaginar?

Aferradetes.😉

Somnis Neverending ha dit...

La veritat és que dona bastanta vidilla...a par de que et quedes descansada

Somnis Neverending ha dit...

Us ho esteu començant a creure, com jo, eh? Jejeje. Si hi parlés i em digués que no, suposo que deixaria d'imaginar. Així que passo, de moment.