dilluns, 18 de juliol del 2022

Amiga

 Avui he explicat a una amiga tota la història de la G.

I així explicat tot seguit sembla que hagi passat algo i tot, no entenc com ella (G.) pot haver-ho viscut com si res...

I aquesta amiga no va i em proposa d'anar a un lloc al poble de G.?? Hola Univers!

I tant que hi aniré, i tant que l'avisaré que hi vaig.

Tant me fa si ve o no ve, aquí l'important és que  continui el joc. Hemos venido a jugar!

Avui deixo poc espai a la fantasia, tot i que estaria bé que em contestés el missatge que li he enviat amb un àudio ben llarg per estar una estoneta "amb ella".

Que hores i hores després d'haver-li enviat el missatge no em respongui quina informació em pot donar? Doncs de moment està per veure però pitjor hauria sigut un missatge tipus "tot ok".

Que no respongui res em fa creure que el meu missatge té alguna mena d'impacte. No sé quin. Algun.

Com un dia que li preguntava una cosa i no em responia res i el primer que em va dir quan em va veure va ser "ai, no et vaig contestar". Tu en el teu món i jo en el meu amb tu. Ai mare. 

Seria super divertit que passéssim a l'acció, ves tu què en podria sortir d'aquí, sorpresa total. 

Et vull descobrir perquè estàs aquí tancadeta com un tresor. 

Et penso cofre meu. I et perseguiré com una pirata (sempre que no et molesti, esclar).

6 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Té tota la pinta que no se t'escaparà.

Somnis Neverending ha dit...

Que l'univers i la meva autoconfiança t'escoltin

artur ha dit...

Pel que sembla es una mica despistada amb els missatges...no em preocuparia ;)

sa lluna ha dit...

S'ha engolit el meu comentari o va caminant mig perdut entre els spams...

Somnis Neverending ha dit...

No, q va, no és q em preocupi, només q m'impacienta

Somnis Neverending ha dit...

Si, fa coses rares amb els comentaris, oi?? Gràcies igualment per comentar