divendres, 22 de juliol del 2022

Comparacions

 Les comparacions son odioses...diuen.

Doncs mireu, segons com poden ser molt interessants, sobretot si es tracta de fantasies sexuals...

Està a punt de reaparèixer a la meva vida allò que vulgarment es diu "un polvo pendent" anomenada C.

Hem quedat per veure'ns la setmana que ve i sembla que ja està tot lligat però bueno...quan la vegi m'ho creuré.

Efectivament, sí, em comenceu a conèixer i la meva imaginació s'ha començat a activar amb aquesta líbido disparada que tinc com a companya de vida. 

Van volant pel meu cervell tot de coses que podrien arribar a passar quan ens trobem, coses que en el seu dia fa anys no van passar i potser ara el moment vital ens acompanya més a totes dues...home doncs estaria bé donar una alegria al cos. Per la meva part m'ho prendré una mica com un repte però sense esperar res. Qui sap.

Però clar, inevitablement comparo els pensaments que tinc amb els que em provoca la meva princesa G.

I és absolutament tan diferent.

Pot ser tant diferent fer l'amor amb algú segons la situació emocional o els sentiments que tinguis cap a l'altra...

Amb G. vaig començar com molt a saco dient que volia anar directa a l'orgasme...però he acabat com una pàmfila només somiant amb que m'abraci. 

Amb C. m'imagino com un etern magreig purament hormonal que com aquell qui diu podria ser amb qualsevol. 

Amb G. m'imagino el contacte de tot el nostre cos a cada centímetre de la pell, les cames entortolligades i la pressió del meu cos contra el seu i sobretot del seu contra el meu. M'imagino petons al coll, sobretot sempre amb cabells pel mig o acabats d'apartar amb una carícia ja de per si orgàsmica. 

Amb C. m'imagino petons amb llengua, m'imagino mans colant-se per dintre la roba, m'imagino riures i mirades pícares (quines mirades i quins somriures que té, la tia...capaços de seduir a qualsevol). M'imagino tècniques sexuals avançades, quasi que mecàniques. Fantàstic per alliberar aquesta fera de líbido que tinc. La veritat és que m'aniria de perles però en aquest moment no m'imagino que em portés enlloc. M'imagino tot un vespre d'indirectes i acostaments tontos mig en broma mig ja sent rotllo. Em vull mostrar d'una altra manera. Com en aquell post que era tria la teva aventura. Beibi, no soc la mateixa que vas conèixer així que prepara't perquè fliparàs. 

Amb G. m'imagino el so de la seva respiració, m'imagino acariciant-li els braços, m'imagino que em fa petons al coll (ja ho he dit, m'ho imagino bastant, veig) m'imagino perdre'ns, no saber ni on som, només fusionar-nos ja d'una vegada que les ganes se'ns mengen. M'imagino sota zero planificació, gaudir només de la falta d'espai vital i de la nostra proximitat enyorada. M'imagino el plaer fins i tot de quasi tocar-nos, el desig creixent com una flamarada. M'imagino un temps infinit indefinit i voler repetir al moment, al següent dia i a l'altre i a l'altre...enyoro el dia a dia amb el seu cos...M'imagino un ritme lent i tot molt pausat i cerimoniós. M'imagino un moviment subtil de balanceig de cama que ens està provocant un plaer indescriptible quasi sense adonar-nos-en, que va creixent i creixent fins que s'hi barregen les mans que volen tocar l'anima i que per instint ens porten a la petita mort...

4 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

La teva imaginació no té preu.

Somnis Neverending ha dit...

Ow, gràcies. Doncs menys mal perquè ara mateix em salva la vida així que no està en venda.

artur ha dit...

Això es complica, ! :D ...només espero que en el "moment" , no es confongui d'inicials i sospiri per C a la G o al inrevés .... un lio, vaja ! ....
Sobretot, memòria !!

Somnis Neverending ha dit...

Concentració! Iep