dijous, 7 de juliol del 2022

Un altre

 Avui a la fantasia tornaves a ser una princesa (crec que ja ho seràs per sempre més) i ha agafat protagonisme la part en què tu feies l'amor amb un altre, un home, concretament. Que pobre, en aquesta fantasia no importa. 

Jo, com a bona serventa estic al marge però en un moment donat t'acaricies el cabell i el coll, em mires i em somrius com per dins, com un somriure de cantaire. 

- Vine- em dius entre sospirs i fent un gest amb la mà. 

Soc serventa però tinc dignitat així que també somric i vinc a poc a poc fent créixer el desig que sempre sentim. 

M'apropo molt a tu, encesa per l'escena. És una cosa que generalment no em crida massa però tinc ganes d'acariciar-te els pits. 

El teu follador t'agafa els malucs però a mi m'és igual, tinc tota la teva atenció. 

Tires el cap endarrere i com que estic dreta em quedes a l'alçada perfecta per començar a fer-te petons agafant-te el cap per darrere. Estàs tan encesa que m'agafes la mà i te l'acostes al clítoris, en un entramat de parts del cos de tres persones humit i plaent. 

Quan l'home random en té prou ens tirem juntes a rodolar pel teu llit de seda amb dosser de color carmesí ajuntant els nostres cossos que no n'han tingut prou, besant-nos encara més i llepant-nos sospirant fort....

El final com sempre és una estesa de cabells sobre llençols blancs...no em trec del cap aquesta imatge.

Qualsevol que llegeixi els posts tots seguits...em denuncia per assetjament...és broma.

No em digueu que la imaginació de la majoria de persones no  funciona igual...

Avui anava amb ella pel carrer (a la realitat) i ens hem creuat amb un noi del barri que és neurodivergent i que sempre saluda. Quan l'ha vist, ha posat un somriure d'orella a orella i li ha cridat guapa o algo així que fins i tot li ha caigut la bava...ella li ha contestat gràcies...mare meva, quina situació però és que no m'estranya perquè és que, per mi, és escultural. En el sentit literal de la paraula (segons el diccionari: escultural: digne d´ésser esculpit per la seva bellesa, majestuositat, etc.).

En fi, que durant l'estiu no ens veurem així que aprofiteu les fantasies de la Venus escultural que els hi queda poc....bona nit princeses i princesos.