dimecres, 21 de setembre del 2022

Calfreds

 Perdoneu que avui sigui tan barroera però...

G., per favor...és que em poses tan calenta! Que en alguns moments ho noto físicament, tinc calfreds cames avall!

De cop em comencen a bombardejar imatges sexuals del teu cos, et vull abraçar per darrere mentre la meva mà s'esmuny pel teu davant, et vull tenir nua i amb els cabells deixats anar. Els teus cabells són els més bonics del món. I els més sexys. 

De cop et visualitzo amb cara d'èxtasi, de cop vull estar amb tu en versió dos rombos cridant i sospirant-nos a la orella. 

De cop et vull llepar per tot arreu i mossegar i m'imagino un dit a dins la teva boca i a dins d'altres parts del teu cos. 

De cop no entenc com et poden quedar tan sexys uns pantalons mig cagats que et van una miqueta balders i com pots tenir aquest cul tan absolutament preciós que vull arrambar ara mateix. 

Em vull restregar per tota la teva pell (o com coi es digui correctament aquesta paraula), vull que m'acariciis i que em facis petons a tots els racons de la meva pell mentre jo passo els dits entre els teus cabells. 

Vull absorbir la teva llengua i sentir aquesta unió en el moment i que el món desparegui com ja desapareix cada cop que et veig passar. 

Ja no vull estar al teu costat si no et puc dir el que sento perquè em fa mal. 

Bé, al principi era divertit però sabíem que al final podia fer mal. Doncs en fa. 

Però no passa res...com vaig veure en un vídeo ahir...It'll pass. 

Una altra opció és dir-li, últimament m'està venint molt al cap, com a opció real.  Tampoc sabria com fer-ho però potser és una nova cosa en què pensar. 

Només que hauré de trobar una nova font d'inspiració.

6 comentaris:

artur ha dit...

..... !! :)
https://youtu.be/KP5QJQn4i30

sa lluna ha dit...

Només necessites dues paraules.

Aferradetes, somnis.

Somnis Neverending ha dit...

Que m'agrades i ja està, no? Mira, potser és tan simple com això.

Somnis Neverending ha dit...

Ostres, tens una cançó per tot.

Nosu ha dit...

Doncs tens dues opcions... dir-li-ho o satisfyer xD

Somnis Neverending ha dit...

Hahahahaha! Potser haurà de ser un combinat de les dues coses...