dijous, 22 de setembre del 2022

Respir

 Atenció, repasseu aquest post perquè NC. ha reaparegut.

De moment tot en ordre però espero que em serveixi almenys per donar-me una mica de respir i d'aire fresc, per no obsessionar-me. Mireu, una s'agafa al que pot, tu. 

L'altre dia li vaig robar a G. una goma del cabell. Sí, robar.

Aviam...que ella la tenia a la mà, al canell, als cabells, entre els dits, cap aquí cap allà, la deixava sobre la taula i jo pensava...la vull, la vull, la vull (la goma). Però no vaig fer res.

Després, al final del matí, se la devia haver deixat per allà sobre i una altra persona que la va recollir me la va donar A MI. I ves...me la vaig quedar i ara la porto tota l'estona jo al canell. Que és una goma molt comú, que podria ser qualsevol però la porto i hi jugo i me la passo entre les mans. Em desestressa. 

Doncs avui m'ha vingut a dir una cosa i ha posat la seva mà sobre la goma. Com sempre, per una banda penso que és casualitat i per l'altra que ho sap tot perquè és més llesta que la gana i que ho ha fet aposta per dir-m'ho (que ho sap). És bonic de pensar. 

Somio que em pregunta si és la seva i que simplement li dic que sí amb un somriure. No m'interessa la continuació de la conversa. 

Encara esperaré uns dies a parlar-li a G. del llibre de poesia que li he regalat que és TAN bonic que em fa mal i tot. És com si alguna mena de musa divina l'hagués escrit per ella en el meu nom. Això no sé si li arribaré a dir però és la veritat. 

G, avui, estaves tan riallera i bonica (bé, això sempre). 

Les lletres de les cançons més cutres li canten...que no quiero nada que no sea contigo...lalalala...que el  aire no quepa entre tu cuerpo y el mio...i així. 

4 comentaris:

artur ha dit...

Potser ha descobert el teu blogger i et llegeix a les nits.... :p :DD
Et regalo una altre cançoneta ! jejeje https://youtu.be/Bmd2TU6Utms
Abraçadetes !!

Somnis Neverending ha dit...

Ostres, això sí que seria una fantasia...i es reconeixeria, no? Després de tot el que he explicat...

sa lluna ha dit...

Sembla que NC no és gelosa...🤭
Ai mira tu que pot fer una goma!.

Aferradetes.

Somnis Neverending ha dit...

Ja veus, una goma...la tonteria més gran. Veurem si N.C. entra en escena...hehehehe (riure malèfic)