dimarts, 27 de setembre del 2022

Esverament

 Avui estic com a l'altre hemisferi perquè arriba la tardor però per mi sembla que arribi la primavera. 

Segueixo els instints del meu cos, no sé si m'enduré una cara de mans...però avui l'atracció en el sentit literal de la paraula ha continuat fins a extrems inversemblants. 

Avui em sentia poderosa, la mirava amb cara de pícara fins a posar-la vermella,  la mirava als ulls tan profundament que quasi m'ennuego, l'he acariciat i abraçat gairebé com si fóssim nòvies. 

La veritat és que no sé què m'ha agafat però així ha estat el dia d'avui. I espereu-vos, aviam demà, jo què sé, em vull deixar sorprendre per mi mateixa. 

D'altra banda he quedat amb P+ (la persona dels millors petons de la meva vida, juntament amb P. però P+ me'n va fer molts més durant molts més dies) per veure'ns. Fa més de 10 anys que no ens veiem i hi ha hagut MOLTS canvis (creieu-me). Flipo. 

I he de quedar amb N.P. per donar-li el seu regal d'aniversari (un altre llibre) però està molt sosa, no sé què ha passat...aviam com va...

Avui super power a topeeee. Què està passant als astres??

6 comentaris:

Nosu ha dit...

No ho sé, s'han alineat el planetes, però sí que hi ha molta esveramenta jaja.
Et responc per aquí al teu comentari al meu blog per si no veus allà la resposta: Òbviament la historia de "ESaChica" la tinc al blog... si el meu blog és ple de bollodrama! El que passa que ara no hi ha ningú i està i una mica soso... només la psicòloga dels meus amors... però si comences des del principi.. marededeu jaja.

La primera vegada que vaig parlar de EsaChica és al gener de 2017: https://maximizandomientropia.blogspot.com/2017/01/te-haria-un-rincon.html
i acaba a l'abril 2018. pots mirar a l'arxiu. No sé perquè, els posts inicials no surten a la cerca: https://maximizandomientropia.blogspot.com/search?q=esachica, perquè encara no l'havia batejada així.
Però ja et dic jo que més enrera hi ha històries més sucoses, com la de A o el dia que vaig tornar a ser hetero per una nit xD

artur ha dit...

Caram, el teu cos s'està independitzant i vol marxa !! :DD
Abraçades ;)

sa lluna ha dit...

Et podria dir que és pel canvi de lluna, però no.🤭
És molt bo sorprendre's, així que no pensis que ja ho has vist tot i tan sols deixa què passi.

Aferradetes.

Somnis Neverending ha dit...

Moltes gràcies! Ja llegiré el serial, aviam...jejeje. Mira, no me'n parlis, dels planetes!

Somnis Neverending ha dit...

Últimament no anem alhora...no et pensis...ja m'agrada, ja...

Somnis Neverending ha dit...

Tens molta raó però...és tan difícil!