dilluns, 3 d’octubre del 2022

Gir de guió

 Avui, enlloc de dir-me què li ha semblat el llibre que li vaig regalar, m'ha vingut esveradíssima a explicar que creu que hi ha un conegut que li va al darrere. 

Com us quedeu? Doncs igual com m'he quedat jo. 

Jo només li preguntava: però a tu t'interessa?? I diu que no. 

Justament ara en aquest instant m'ha d'explicar això A MI? Diu que no ho explica a les amigues més properes perquè el coneixen i que clar, va pensar que m'ho explicaria a mi. Doncs o no s'entera o té unes intencions molt recargolades!

Mireu, guionistes, ara m'he perdut.

El que més m'agrada son les teories de les meves amigues. 

Totes coincideixen en que s'ha cagat però per diferents motius: perquè sent algo, perquè no sent res blablabla o sigui que em quedo igual. I que em vol posar gelosa perquè jo havia quedat amb una altra persona o n'hi parlo. 

Jo l'únic que sé és que em té loca total i que avui quasi ni em deixa dinar i total, em treu la gana així que no importa molt. Tinc un nus a l'estómac.

I a més ara no sé què fer o com comportar-me, no sé com deixar-me portar. Aviam si seré jo la que s'ha cagat?

I demà al matí he d'anar al seu cotxe, sabeu?

Pietat, misericòrdia, ajuda! A més no en puc parlar a ningú que la conegui!

L'amiga més optimista que diu que s'ha cagat perquè sent algo diu que no afluixi, que si dubta ara és el moment d'apretar i que surti de dubtes provant-ho. Com m'agradaria tenir aquesta seguretat en mi mateixa però em cago...em cago...

M'hauria de concentrar en mi, en sentir-me poderosa, en agafar força. Ho intento, va. 

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

Penso igual que la teva amiga, tu tira!.

Aisss...!

artur ha dit...

Jo li diria "em passa el mateix que a tu, però a l'inrevés ... persegueixo a una persona i no em fa ni cas!!...tu, que faries?" i el que digués ella, ho posaria en pràctica, a veure si ja se'n adona !! :D

Somnis Neverending ha dit...

Nooooo no no , al revés!! Jo no soc com aquest paio. No la persegueixo, ho visc. I això de que no em fa cas...està per veure...

Somnis Neverending ha dit...

Siii cada cop hi ha més gent a favor hahaha