divendres, 21 d’octubre del 2022

Sola

 Avui no hi he anat.

M'ha entrat una mala hòstia...

Si hi vaig perquè hi vaig, si no hi vaig, perquè no hi vaig...però penso que és lo millor. 

Perquè si no té interès què estic fotent? I si en té, que es manifesti, coi. 

A més també estava de molt mala hòstia perquè m'ha dit que demà estarà sola. SOLA! O sigui que ja em puc preparar tot el dia per estar morint de ganes d'anar-la a veure (cosa que no faré). I sé segur que no em demanarà que hi vagi, com passava a la meva primera fantasia amb ella...buf. Però seria guai.

L'he anat a veure a la llum del dia i amb testimonis i és que està tan riallera i contenta!! I bonica...que és que em desfaig. 

Avui pensava en un cop que vaig estar amb una persona que m'anava molt al darrera i a mi no em feia ni fu ni fa. Realment, jo no voldria això amb G. però el que aquesta persona es va emportar de mi...quan ho penso...dic..segur que no vull?? Estem parlant de bastant polvos. Però no, així no ho vull. Si estic amb G. vull que ella també vulgui, esclar però contra això no puc fer-hi res.

Estic com tranquil·la per això, perquè sento que no tinc cap feina, no he de fer res.  Simplement anar empassant sentiments, és el que em toca. Ja he fet tot el que estava a la meva mà. I almenys tinc el comodí d'anar a abraçar-la quan em senti massa perduda.

Soc yonki de les teves abraçades, princess. 

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

Om Mani Padme Hum...Ommm... 🧘‍♀️
Calma, noia!.

Aferradetes.

artur ha dit...

Ara no ens obsessionem, eh !! ;) Obre el focus, que al jardí hi han moltes flors .... ànims ;)

Somnis Neverending ha dit...

El meu mantra és repertir-me que m'ha dit que no.

Somnis Neverending ha dit...

Una miqueta tard per això, no trobes?? Ara mateix soc el petit príncep un altre cop, no em serveixen 100.000 roses en un sol jardí, només m'importa la meva.