dijous, 20 d’abril del 2023

S'està liant

 Buenoaveure (així, tot junt). Que s'està liant parda. Però parda...PARDA!

Que l'amiga còmplice diu que ho sap tothom! Jodeeer, però això que vol dir??? Mare meva...després de tant de temps?? Ara que estem tan bé?? O és que ara que estic relaxada se'm veu més el llautó? Li estic anant molt al darrere i no me n'adono?

Una altra companya també m'ha fet un comentari que he pensat...socorro...ho sap! 🙈

Ja he parlat amb la que ho acaba de descobrir. Mare meva...ho ha sabut més que res per descarte perquè sabia que em passava algo amb algú d'allà i ha anat descartant perquè mai ens veu juntes, tampoc, a mi i a G. 

Jodeeeeeer. És que em fa por que es destrueixi ara la relació QUASI perfecta! Tan bé que anàvem! Tinc por q G. noti algo i es ratlli però també tinc por de mi, d'estar nerviosa i tornar a actuar raro, amb lo feliç que soc deixant-me fluir i sense cagar-la!

Amb lo feliç que soc parlant-li a 2 centímetres (per què ens hauríem de posar a 3?) i tocant-li el braç amb èmfasi i que ella m'ho faci a mi. 

Intento pensar i autoconvèncer-me que soc jo que li vaig darrere i que ella no m'esquiva i que si jo no fes res, ella no faria res però és que no és veritat, mecasomlolla!! És que quan li veig la mirada, quan veig com se m'acosta, quan veig com em parla, com em busca...és que no m'ho  crec, no em crec a mi mateixa!

No dic que senti res per mi ni que vagi a passar res, eh? No dic que sigui pels mateixos motius, però que ens busquem i que som totes dues...HO VEIG! Ho noto, ho sento (se ve, se siente...). Jo estic molt natural i és que flueix així. A més que puc comparar, sé com es comporta quan està rallada o enfadada (no dic amb mi, però amb la situació. De cul, vaja). Ai ,perdoneu, parlant de culs...marededeu...ja està, comentari barroer del dia. 

Com deia...sé com es comporta, sé com li canvia la mirada, l'expressió i fins i tot la veu i el gest i la proximitat, és que no té res a veure! I sé que així està bé, natural i còmoda. No ho fa "perquè li sàpiga greu per mi". És NATURAL. 

Tot és natural com un iogurt...doncs seguim així, seguim per aquest camí, sisplau...només transitant-lo, sense ni pensar on porta o on deixa de portar. No m'importa, ho dic en sèrio. 

Només vull seguir així. 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

És que aquestes coses donen “vidilla” i la gent és molt parladoreta… Tant s’hi val el que pensin, el que és important és que no t’afecte! I si, pel que expliques i perquè treballo en un ambient similar, és bastant probable que es parle de vosaltres. Però, què tens a perdre? No res! Com sempre!

evita.

sa lluna ha dit...

Si tu estàs bé així, que no t'afecti res del que diuen o pensin. La gent és molt xafardera quan no sap què fer amb les seves vides.

Aferradetes, nina.

Somnis Neverending ha dit...

Gràcies pel suport, noies. 😘