dimarts, 30 de maig del 2023

L'estira i arronsa

 La baralla de l'altre dia, concretament va consistir en que li vaig dir que havia somiat que anàvem de viatge i fèiem un trio...ehem...vale, sí, se sobreentenia que era amb el seu amant...i és el que li va sentar malament perquè després per watsap li vaig dir que volia parlar d'aquest tema i ella em va dir que no en volia parlar perquè la incomodava. 

Fins aquí, podeu rellegir el post anterior per saber com em vaig sentir i tal. 

Peeeeeerò, aquí és on torna a entrar el fet que té uns collons que se'ls trepitja.

No va avui i em diu que avui ha somiat ella.  Avui m'ha tocat a mi, ha dit. O sigui...anem a tornar a posar sobre la taula la conversa que et vaig dir que m'incomodava, vinga!! A veure què passa!!

Si t'incomoda, reina...NO TREGUIS TU EL TEMA!!

Jo no li he contestat res. Però he flipat bastant.

No li dono més importància perquè sempre estem igual, només corroboro aquest fet: sempre estem igual i d'aquí no sortirem mentre ens continuem veient. 

Estic una mica distanciada, la veritat perquè no m'agrada que jugui amb mi d'aquesta manera...tot i que en realitat m'encanta. 

Vaya parell. Ella: m'incomoda però dona'm canya. Jo: no em tractis així però alhora m'encanta que ho facis. 

I així ja portem gairebé un any. Doncs au. 

Em moro per saber què ha somiat però no li penso preguntar perquè total, perquè em digui que ha somiat amb un altre...cosa que ja ha fet un parell de vegades després d'un episodi així...intens...dir-me que ha somiat amb un altre. 

5 comentaris:

sa lluna ha dit...

Si no t'ho ha dit, potser hagi somiat amb tu... o no.
Si t'interessa li hauràs de demanar, crec jo.

Aferradetes, somnis.

Somnis Neverending ha dit...

Tens raó...però mira...ja no m'interessa. Si m'ho vol dir ja ho farà.

Anònim ha dit...

Si files més prim no es ilógic, pot ser egoísta rn toto cas pero no ilógic. Fila prim en qué pot ser lo que li incomodi, pot ser que li parlis de tenir relaciones amb ella (ni q sigui en un somni) li incomodi, i no el fet de que ho hagis somniat, de saber-ho, inclus pot ser de llegir ho pero sí de parlar ho, no el fet de ella parlar-te que ha somniat per exemple perque per lo que heu parlat al menys no teniu evidencias tan explicites de lo que significa i en el teu cas sí..etc etc. Senti lo que senti ella ho té menys clar que tu, amb lo cual posar paraules (les que es necesiten per parlar, y no a soles amb un mateix) resulta molt mes difícil, incomode, pq molts cops has de "ajustarte" al lenguaje i ni tu el tens tan clar, amb lo cual resulta violent y per lo tant desagrable o incomodo. Tu jugues amb la ventaxe de que ho tens molt clar, has de tenir en compte, que sigui lo que sigui que a ella li passi segurament no sigui tan clar, respecta el seu ritme i les peculiaritats d'ell, no et pots comparar amb ella, ni les seves reacciones amb les teves, no les pots medir amb la mateixa vara pq partiu i esteu en punts diferents. T'ho dic amb cariño i agradant me molt la teva forma de estimar.
Yo

artur ha dit...

Jo, l'hagués deixat dir....
:)

Somnis Neverending ha dit...

Jo ja la deixo, però no diu res més...hahaha.
Gràcies, Yo, quines paraules tan boniques les teves, tens moltíssima raó!