dilluns, 5 de juny del 2023

Panxa

 Que diferent es pot sentir la "atracció", en quants graus!

Últimament tinc molt bon rotllo amb NC. i avui m'ha ensenyat la panxa. Per dir-me que la tenia fofa, tot i que jo li he dit que la veia perfecta, que la panxa era una part del cos, no tenia per què ser plana per estar "bé". 

No és que no m'agradi, no és que m'agradi. Simplement és que noto que no hi ha feeling sexual. Em podria agradar però realment penso que sempre parteixo d'algo real i mutu. Que després se'n va tot pel pedregar? Correcte. 

Però ara em dona pau, i riem i ens mirem als ulls i ens fem carícies de complicitat. I això, enmig de tot el caos, ara em va tan bé...I em va perfecte que no hi hagi cap mena de feeling ni res perquè no em pot aportar cap frustració més. 

G. ha deixat de mirar les meves storys després de tot el curs mirant-les religiosament quasi al moment que les publicava. 

No sé per què.

Vull pensar que no és res del que podria imaginar perquè a la vida real està normal 100%.

No sé, m'ha fet molt de mal, molt més del que em podia imaginar que em faria aquesta xorrada. Era mig conscient només de tot el que m'aportava el fet de que les veiés SEMPRE. Era un mínim consol, una comunicació secreta i, no sé, per ara s'ha acabat. 

El que més em fot és no saber per què. No saber per on em donaran entre ella, M.O., q ara no em contesta (que estic segura que no és per res dolent amb mi però igualment em fot) i la meva ex, q ara que afluixa una mica tot això estic començant a notar els efectes de la merda de relació que havíem tingut els últims temps...buf. Ella tampoc sé mai per on em donarà. Estic descol·locadíssima, en general. 

Estic molt trista però amb una tristor serena  i com cap a dintre. Estic molt cansada. 



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser G s ha posat el tick blau en gris, que no es veu quan mira els estados.. fixa't quan t'escrigui. T entenc perque a mi aquesta mena de "xorrades" también em punxen el cor (molt, o al menys molt mes de lo lògic). Una abraçada y anims a la teva tristessa i cansament❤️
Yo

Somnis Neverending ha dit...

Aiii, gràcies...sí, noto molt sobretot el cansament.
És a l'instagram...no sé si hi ha alguna manera de mirar-les sense que et vegin però en tot cas tampoc té cap sentit...És igual, vull pensar que no és res personal però igualment em fa mal i em sento molt buida i enyorada.