dimarts, 23 de maig del 2023

Orgull de croqueta

 Ja he trobat la solució definitiva amb G.  (risses enllaunades...). 

El meu cap fantasiós que no para de maquinar ha trobat el que seria la solució perfecta a tots els meus problemes i és la següent: fer un trio. La deixo triar entre el seu marit o el seu amant (i ella i jo, esclar) .

 Risses enllaunades FORTES. 

Em cura de cop tota la gelosia i tot el hate pels homes que estic experimentant, a mi em seria igual, mentre pugui estar amb ella que vingui qui vulgui que no li faré ni punyetero cas. I a ella se li trauria aquest tabú que m'imagino que té i no es sentiria tan bollera. Hi ha persones que senten que si no hi ha un home/titola és com si no fos sexe de veritat...Un cop ho experimentés se n'adonaria, esclar...jejeje. 

Si fos el seu marit millor, que així jo seria més protagonista però si vol me'n vaig amb ella de viatge a on faci falta i un cop allà ens hi posem tots tres. 

Com és EVIDENT no li diré res de tot això però seria una bona solució, ho penso en sèrio! Em sento bé quan ho penso. Estic fatal, ho sé però m'encanta que el meu cervell cada cop vagi més enllà, i més enllà i més enllà...

Estic disposada a acceptar que no vol alimentar el desig que pugui sentir per mi però no puc interioritzar que no el sent perquè el veig, per mi és clar com la llum del dia. 

Doncs molt bé, home, la veritat és que ara mateix em cau bastant malament per aquest fet, tot i que sé que després la veig i em cauen les calces a terra. Però això ja serà demà. 

Tinc feina a intentar sobreviure aquest final de curs. Cada cop  que algú en parla tinc un microinfart (i la gent no té un altre tema de conversa). M'estic menjant l'olla a mi mateixa recordant tots els moments de la meva vida que han sigut màgics i meravellosos i que s'han acabat i que fins i tot han durat moltíssim menys, així que estic disposada a gaudir i a agrair tots els moments que ens quedin com els d'ahir, totes les mirades i tots els riures. 

I penso proposar-li tots els plans que se m'acudeixin per intentar allargar-ho, tot i que sé que no vol, tot i que no m'ho explico veient com em mira. Em sento com una croqueta quan algú està intentant fer dieta. Veient la temptació i pensant no penso caure-hi. 

Em quedaré en aquest orgull de croqueta i penso ser tan temptadora com pugui i tan seductora com em doni la gana. Aquest serà el meu únic objectiu a partir d'ara. 

Volia parlar de M.O. però és que és tan diferent  que no ho vull posar en el mateix post. Ho poso demà i així allargo la sensació en el temps. 

2 comentaris:

artur ha dit...

Olé ! per la croqueta !! :)
(Aquests guionistes cada dia superant-se més !!.
Abraçades !.

Somnis Neverending ha dit...

Ja veus...els guionistes i jo, que no paro, no tinc filtre...