divendres, 24 de juny del 2022

Platja

 Cada concepte em porta a un flash amb tu.

Avui he somiat (desperta) que anàvem a la platja juntes. 

Bé, no ben bé.

He somiat amb la teva imatge a la platja.

He imaginat que potser et queixaries del teu cos (com de vegades fas) que jo trobo perfectament meravellós i suggerent i he imaginat com el vent et faria voleiar els cabells com en aquella foto que tens d'esquena. I que segur que el teu biquini és molt sexy perquè tu ets així...

I m'imagino asseguda al teu costat i que recolzes el cap (el cabell...) a la meva espatlla.

Com que visc en aquest món tal com és, imagino que et fa vergonya mostrar afecte en aquest context i com ens rossem dissimuladament sabent els cops que ho hem fet.  Com m'acaricies amb el dit petit perquè ningú ho vegi i com ens mirem de reüll i somriem per sota el nas. Imaginant-nos la nit d'aquell dia, o la d'ahir o la de demà passat...

M'agradaria que no diguéssim res, que només  sentíssim el soroll de les onades i del vent i ens notéssim a prop.

M'agradaria poder estar tranquil·la i sentir-me ferma, amb l'esquena dreta i ben arrelada. Amb el pit ample i el coll allargat. I poder gaudir del teu contacte suau amb tot el cos ben alineat.  Per sentir com m'omples i m'aportes benestar i  gaudi. És a tot el que aspiro amb tu.

Sentir com ens gaudim mutuament sense més aspiracions ni projeccions. Només perquè ens ve de gust i ens surt així. 

Vull xuclar tots els moments de desitjar-te i tenir-te a prop i després vull pensar en tu amb els dits. 

Si donés resultat i aconseguís atreure't...bueno, no sé ja seria com haver guanyat la loteria però no hi aspiro. 

Ja em passarà i canviarem la inicial de l'etiqueta del post.

Espero anar aprenent a encertar-la.