dimarts, 12 de juliol del 2022

"Defectes"

 Estic aprenent quines coses en diem defectes (físics) i només son una característica. 

Ja us vaig parlar de les estries.

Els cabells deliciosos de la meva princesa al sol es veien d'un preciós color coure i no vaig poder més que dir-li que que rossa es veia (a la vida real).

Resposta: que havia d'anar a la pelu perquè se li veien les arrels. 

PERDONAAAA??? Jo morint per dins amb una bellesa que em sobrepassa i que no em deixa ni respirar ni pensar i tu ressaltant els anomenats "defectes". M'importen una merda les arrels, les estries i les merdes en vinagre. No és que no m'importin, és que m'agraden!

I això em rebota i em fa veure amb uns altres ulls els meus anomenats "defectes" que no son més que característiques de mi injustament tractades com a dolentes. 

Sí, d'acord, és un post germà del de l'altre dia però és que ho sento més amplificat i ho vull dir. 


Per cert, sense tenir res a veure, avui he tornat a tenir notícies de la famosa E. i l'altre dia la vaig veure pel carrer i gairebé em desmaio perquè la vaig veure TAN preciosa! Que no descarto somiar amb ella algun altre dia ara que tràgicament i romànticament he estat altra volta abandonada per la Bellesa al meu dia a dia.

Adorades Muses (i musos) us necessito al meu voltant perquè em sostingueu. Gràcies, benvingudes. 

2 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Somiar és de franc i té meravellosos efectes col·laterals.
M'has fet riure amb "l'altre dia la vaig veure pel carrer i gairebé em desmaio perquè la vaig veure TAN preciosa!"... que et duri sempre aquesta passió.

Somnis Neverending ha dit...

Gràcies...sí, que duri, no?