divendres, 12 d’agost del 2022

Batibull

 Estic bloquejada. Avui he somiat amb G. Abraçada inclosa, esclar i li he dit, tot i que he dissimulat dient que també havia somiat amb una altra (que també era veritat, tot i que no he especificat la diferència en les trobades...).

Després he vist N.P., ens hem saludat, crec que hem parlat per segon cop a la nostra vida. No para de posar-me likes però tot és molt eteri .

I no tinc filtre quan parlo amb M.C., així que no sé què puc arribar a dir-li. Parlem per watsap perquè és com una cuca de llum, molt difícil de veure. Ves que no li digui i tot. 

I dic que estic bloquejada perquè avui sento que res avança ni condueix a cap dels meus objectius.

Sento que la realitat està massa lluny de la fantasia i no sé com acostar-les.

Avui sento i percebo que tot és impossible.

Aniré a dormir abraçant aquesta sensació juntament amb les converses imaginàries amb G.  en què em diu que ella també ha somiat amb mi, i que ha somiat que érem amants i que li ha agradat...venga ya...per imaginar, que no quedi, no? Doncs vinga. M'imagino la seva veu i les cares que posaria ella.







2 comentaris:

sa lluna ha dit...

Un bon repòs ajuda a desbloquejar... també pot servir per tenir nous somnis.😉
Ànims!.

Aferradetes, Somnis.

artur ha dit...

Tot necessita el seu temps i cada cosa , el seu ! Bon somnis i millors realitats ;)