dimecres, 10 d’agost del 2022

Tècnica

 Tècnica de seducció de moment fallida amb N. P. --> posar-li like a posts moooolt antics al seu instagram . Cap comentari ni referència. Però bueno, allà queda...

Tímida fantasia amb ella: com que és una dona de món, em porta a un lloc extraordinàriament bonic. Jo estic molt centrada en mi, mirant el lloc hermós i sentint-me important perquè m'hi ha portat. 

I ella agafa i em fa un petó. No sé si m'ho esperava, si m'agrada, si ho vull...però ho agraeixo i em deixo fer. Així passarem l'estona de manera més amena. Qui sap. Uns petonets no fan mal...Estaria bé. 

I parlaríem de poesia..

2 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Una fantasia amb poesia i tot... no està gens malament!!!

sa lluna ha dit...

Aquí falta un comentari meu... s'ha perdut a la brossa?🤔