diumenge, 14 d’agost del 2022

Comentaris

 Perdoneu, temporalment no puc posar comentaris però us llegeixo.

N.P. em diu pel meu nom cada cop que em veu i em somriu de lluny. Avui quasi ballem...però no.

G. m'ha dit que m'ha d'explicar coses i que son de uiuiuiuiuui. Mare meva...mama por. Però endavant. Estic cardíaca fins que puguem parlar.

He de neutralitzar com sigui la imaginació negativa. Com m'ha dit una amiga, posats a ser pel·liculeres, siguem-ho al nostre favor.

Vull continuar pensant converses amb ella com ahir feia. 

Però sigui el que sigui el que em vol explicar, m'ho vol explicar. Ens hem de veure com sigui.

Estic cardíaca, ho he dit? Doncs ho repeteixo.

2 comentaris:

artur ha dit...

Et faria de be una tasseta de til·la !!....jajaja que et vagi super bé ! ;)

sa lluna ha dit...

Molt bo això de fer-nos les pel·lícules al nostre favor, segurament ens aniria millor a tots.
Si t'ho vol explicar, això vol dir alguna cosa, oi?.

Aferradetes, somnis.