dimecres, 17 d’agost del 2022

Confessions

 No sé ni per on començar.

La realitat no és que superi la ficció i la imaginació, és que sembla que begui d'ella.

G. s'ha obert en canal (figuradament, esclar) per mi. 

La seva suposada relació de parella no és tal cosa des de fa ANYS. Reconec que això no em va sorprendre gaire...

Fa ANYS que parla amb un paio per missatge i aquest cap de setmana passat s'han vist (i liat, esclar) per primer cop. Això encara no sé com encaixar-ho. Considerant que fins fa poc pensava que tenia parella i ara sé que té un amant...doncs no sé si la situació millora o empitjora. Té un amant com a totes les meves fantasies amb la petita diferència que no sóc jo.

Van quedar el cap de setmana reproduint fil per randa la meva fantasia d'anar de viatge amb ella. Fins i tot em va fer el mateix comentari de que no podia enviar les fotos perquè era secret. Jo no sabia si riure O plorar. De fet vam fer bastant les dues coses.

Faig una PAUSA per recordar que tot això que estic dient és totalment REAL, no és cap fantasia ni cap somni.

Vam continuar parlant molt i està totalment en la mateixa energia que jo de viure la vida i deixar que t'atravessi. No podia creure estar tenint aquesta conversa amb ELLA!!! Tot el que porto mesos parlant amb altra gent de cop sortia de la seva boca.

M'he quedat amb la sensació de que tot el que he viscut amb ella, percebut, rebut i sentit ha sigut totalment real i compartit i només tinc ganes de continuar perquè el seu amant viu a la quinta forca i jo la veig cada dia.

I em poso en el paper de superseductora i es que fins i tot me'l crec i tinc ganes de sortir a l'escenari. Estic impacient.

Estic en estat de shock i totalment eufòrica.

No puc preveure què passarà de cap de les maneres. No podria estar més sorpresa.

Estic eufòrica d'haver vist la G. que porto tot aquest temps somiant i haver comprovat que és absolutament REAL. Estic emocionada de que haguem tingut aquesta connexió que ara encara és més gran i profunda.

Em sento com una bruixa totalment poderosa d'haver captat i absorbit tot això que les seves paraules callaven.

Em sento més a prop seu que mai.

I fins aquí la realitat que ha agafat la ficció i li ha donat 4 patades per obrir-se pas.


1 comentari:

artur ha dit...

És tot un inici.... a veure quina direcció pren i si sorgeixen possibilitats que t'afavoreixin ! ;)
Salut i molta sort !!