dimecres, 24 d’agost del 2022

Poliamor

 D'acord

Doncs per continuar amb el surrealisme, N.P. vol quedar amb mi per parlar de poliamor.

Ahà...

Jo és que últimament no puc flipar més.

Som dues persones que en principi representa que no estem flirtejant però del no res, passem a quedar per parlar de poliamor.

Això què és? Mmmm..al meu poble se'n diu flirtejar però bueno...farem com que no i parlarem de poliamor.

Jo que volia demanar-li una cita, i me l'ha demanat ella a mi. Ah, i es confirma que no té parella.

Em fa la sensació que estic entenent moltes coses, com per exemple que es pot gaudir del procés encara que "no passi res" perquè estic sota zero preocupada, estressada o decebuda de continuar dues històries que en principi sembla que no conduiran enlloc. Estic gaudint i flipant tant del procés que m'és igual el desenllaç.

Amb G. hem continuat parlant i l'altre dia em va enviar un escrit que havia trobat sobre el desig que gairebé em cau el tx*txi a terra.

Penso que o bé no es planteja ni remotament que ella em pugui atreure o és que em tira els trastos directament. Ufff, és que em parla d'una manera que sembla que sigui jo, sembla que sigui ella qui hagi escrit aquest blog, crec que podria signar els articles un per un.

Seguim somiant amb tanta força que la vida es converteixi en un somni i els somnis en la vida perquè en tots els contextos som la mateixa persona i mereixem el mateix desig correspost.

Amen

2 comentaris:

artur ha dit...

Ja ho diuen,no !..."Vigila amb el que somnies...es pot fer realitat !! ( I no ho diu el Freddy Krueger, no pateixis ! hehehe )..... al final, tindràs overbooking !! Una abraçada ;)

sa lluna ha dit...

"Tira-tira arribaràs lluny", diem per Mallorca.😉

Aferradetes, somnis.