dijous, 4 d’agost del 2022

Desviació

 Jo intentant tenir una fantasia amb M. C., més o menys derivada d'aquell altre post, en ambient de festa major i un cert tonteig que ve d'antic, també...i al meu cervell il·luminat no se li acudeix una altra cosa que al mig de la gentada em trobi a G. (a la fantasia, esclar); M. C. se'n vagi a prendre pel sac i desaparegui de la fantasia...i torni a sentir l'enyorada abraçada de cabells suaus i petons apassionats (a les galtes) de G.

No l'enyoro, no, noooo, no us confongueu. 

La (no)història amb M. C. també va molar en el seu moment però era una persona (bé, encara ho és) que no em responia tant i a més a més de manera molt intermitent, com si diguéssim quan a ella li interessava. I no em compensa gens. Suposo que el meu cervell ja se n'ha adonat.

Però home...un dia de tonteig i fins i tot de petons no estaria de més, per donar una mica de salseta a la vida, no? Almenys ella no té parella. Aquesta sí que si algun dia aconseguís conduir-hi la conversa li diria que abans m'agradava, també, ni que sigui per donar salseta a la vida, tu. En realitat hi podria coquetejar obertament però  em falten oportunitats, sempre està marxant, sempre vist i no vist, quan no m'ho espero em respon i em sento super a prop però quan jo voldria no. I, aviam, tinc una edat, ja sé de sobres que això NO m'interessa ni em funciona. 

Per cert, que té un somriure preciós i unes dents ENCANTADORES. Ja està, aquest és el personatge que us presento avui. Bona nit!

P. D. Intentaré continuar amb la fantasia amb ella ni que sigui per diversificar...

6 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Diversificar fantasies sembla una bona inversió emocional.

artur ha dit...

No se sap mai, on pot sorgir un imprevist .... !!
Abraçades ;)

Somnis Neverending ha dit...

Sa lluna comenta: Sembla que aquí mana ella, no?😅 Aferradetes, nina.
I jo contesto....mare meva, no m'ho diguis, que per algo és una princesa i de la reialesa!

Continuo sense entendre per què no se'm publiquen els teus comentaris. Rebo un correu conforme has comentat, al meu blogger veig el comentari com si estigués publicat però aquí no surt.
Algú ho pot entendre?

sa lluna ha dit...

Has d'anar a correu brossa o spam, i dir que el correu que està allà no és brossa i així es publicarà... crec!.😉

Somnis Neverending ha dit...

Ara s'ha publicat sense que hagi fet res diferent. Misteris de la informàtica.

Somnis Neverending ha dit...

Ostres, no sé per què ara he caigut amb que qui deies que manava era M. C. i jo vaig interpretar que parlaves de G. Que manava i s'interposava fins i tot a les fantasies amb altres persones hahaha. Sabeu qui és la princesa del meu cor absoluta.