dissabte, 10 de setembre del 2022

Entre dues

 A G. li parlo de N.P. i viceversa...i així vaig traient temes de conversa.

G. em trastorna amb la seva pell i la seva veu i la seva cabellera i la seva proximitat i els seus ulls...

N.P. m'està trastornant moltíssim amb la seva conversa. Després de repetir-me 2.000 vegades que es hetero...diu que al final la faré dubtar de que no ho sigui tant com diu...beeen vist. Aquesta és la idea. S'ha complert la fantasia i m'ha portat a un lloc bonic i hem parlat de poesia. El tema tocar-nos...de moment no...no fos cas. Penso que d'alguna manera jo també tinc alguna barrera però la vull travessar i que em travessi tot, com avui les onades. N., bitxo, vull somiar molt amb tu i encara vull que somiïs amb mi...seguim.

Trobo a faltar les meves fantasies de princeses i de racons on fer-se petons...les vull reactivar però estic paralitzada per la realitat. Quin contrasentit, no?