dilluns, 10 d’octubre del 2022

3 de 3

 Avui passo de G.

Us parlo de la meva cita amb P+.

Ha anat molt millor del que em pensava, la veritat és que m'he sentit super bé considerant que vam acabar com tipo fatal i que feia potser 15 anys que no ens veiem. M'he sentit no com quan ho vam deixar, sinó com quan estàvem bé. 

No és que ara vulgui recomençar cap història perquè NO però he connectat amb alguna part de mi i d'aquella història...no sé, que m'ha agradat molt, m'he sentit molt tranquil·la i això, connectada.

Continua amb els mateixos ulls verdes de ciencia ficción que em transmetien el mateix que quan ens vam conèixer fa com 20 anys o així, que em miraven igual.  M'hi volia perdre per cap raó aparent, només perquè sí, només per  com somriuen i per com volem aprofundir en coses com que amb ningú més volem parlar. Només nostres. Sentia molta intimitat. El món era nostre i de ningú més...potser he sentit tanta intimitat amb poca gent en aquesta vida...i no n'era conscient. 

Em sentia com si hagués quedat amb una part de mi que tenia oblidada. 

I fins i tot hem acabat parlant de sexe i reconec que em posava però sense voler que passés res (que després ja sabem com acaba la cosa) només a nivell com intel·lectual. 

Amb G. avui fatal, ella tenia un mal dia, jo també i a més estava nerviosa per la cita (no cita) i tot anava del revés i bueno...horrorós. 

Li vull dir ja i treure'm-ho de sobre, ja no vull dubtar més. Vull pensar que no i punt, com al principi de tot, era molt més fàcil.

Potser alguns moments seran incòmodes però estic segura que recuperarem la normalitat i almenys podré dedicar la meva energia a altres coses. 

Ho sento per aquesta merda de post però és així.

Quan porti ja tres carbasses de 3, o 4 de 4 si comptem D.  potser que m'ho faci mirar perquè és que ja no és ni mig normal rebre la mateixa resposta de tothom: no et pensis que tinc cap interès en tu, eh?? Doncs llavors després com ha de tenir una confiança?? Tot això en un mes o dos, eh, tot ben reconcentrat. Com ha de mantenir una el tipus? En fi...

Com li he dit a G.: demà serà un altre dia. 

5 comentaris:

artur ha dit...

Desprès de la negra nit, surt el sol i tot es veu diferent....
Tenir una bona amistat amb l'ex està molt bé i fins i tot, pot ser molt divertit ! :)
Abraçades !!

Nosu ha dit...

Aiii, que bé això de P+. Entenc bé aquestes sensacions que comentes i espero que siguin les mateixes que senti quan quedi amb EsaChica.

Per la resta.... ja saps que opino: dir-ho, treure-t'ho de sobre i com dius, aprofitar l'energia per alguna altra cosa

Somnis Neverending ha dit...

Mola que quedi "algo"

Somnis Neverending ha dit...

Ja...a veure què tal amb EsaChica, és curiós, tot plegat...

Nosu ha dit...

Doncs mira, anàvem a quedar aqt finde i m'ha dit que no pot, perquè es muda a un poble i bé.. m'he quedat una mica xof, no sé perquè. Però ja faré post