dilluns, 28 de novembre del 2022

Jugar

 M'agrada tant la sensació de que estem jugant que demà li preparo una nota interactiva. 

Jo t'envio un poema.

Tu t'arrambes al meu costat i no et mous fins que ja estic dels nervis i no sé ni què fer. Em rosses tot el cos i les mans. Però després t'apartes. 

M'envies un missatge quan no cal, que a mi el que em transmet simplement és "penso en tu". 

T'explico coses de la meva vida i et faig un petó (a la galta, esclar). 

Ens mirem als ulls...aix, que m'ennuego.

I així.

Em tens en un estat que em tiraré a qualsevol persona vivent que se m'interposi, tinc la sensació d'estar tirant els trastos tot el rato a tothom, tot i que sé que qui mou aquesta energia ets tu i només tu. 

Porto un catxondeo també amb NC...però no, no ...no té res a veure...si recordeu, la meva primera fantasia era que em liava amb ella i G. ens pillava. Mira, tampoc estaria malament, llàstima que no solc coincidir amb totes dues alhora, aviam si la poso gelosa...

Quan controlo el drama, m'ho passo tan bé! I la companya còmplice avui igual, es petava de riure i tot i que em diu que pateix per mi li he dit "en realitat t'ho passes bomba, oi?". I sí. 

Per cert, avui han posat a la ràdio la cançó de la G(asolina)...m'ha entrat un riure...Perquè amb tanta benzina el mistu està al límit i entrarà en combustió espontània. 

1 comentari:

sa lluna ha dit...

Posa't devora una galleda d'aigua... per si de cas.🤭

Aferradetes, somnis.