dimarts, 22 de novembre del 2022

Més amor

 Sí, avui em poso intensa perquè si soc així vull viure així.

I només vull dir que aquest amor em porta més amor. Però no de fora cap a mi, sinó de mi cap a fora. Com més estimo, més estimo. I no em refereixo només a G.

Sento que estimo molt a tothom qui veig. 

I em repercuteix en altres persones que també m'atrauen.

Tot i les hòsties que em vaig donant, sento que estic en el bon camí perquè només pot ser aquest perquè és aquest. Perquè recorro el que hi ha i la vida em travessa com jo volia. 

Avui m'he trobat M.C. i també té un cabell preciós i li volia fer petons i no vull passar-hi de puntetes.

I he sortit i he volgut dir-li a N.P. simplement que la vull veure i que vull parlar-hi, no necessito excuses ni dissimular. I m'ha enviat un àudio amb la seva preciosa veu de poeta.

I G. em deia que anés a per altres, N.P., per exemple i jo li deia que no, que només la volia a ella. 

Sembla mentida que haguem parlat d'això ja tants cops, que li hagi dit abraçant-la que m'agrada molt i que només la vull a ella i que després m'hagi dit que així està bé. Que l'únic que li preocupa és que jo estigui bé. Com vols que estigui bé? Com vols que no vulgui estar amb tu si em tractes tan bé? No puc parar de plorar. 

Sí, gaudim del dia a dia i intentem estar bé, esclar.

Em reservaré els missatges per no sé quin dia...els missatges d'amor platònic que no serviran per enamorar-te. 

Li he preguntat si no podia intentar enamorar-la. Mare meva, li  he dit de tot...

Tornem a la casella de sortida, torno a perdre en el joc. Però si no jugues segur que mai guanyaràs. Vull jugar a això i a tot. 

Mai voldré que ningú em tracti per sota d'aquest llistó d'amor (tot i el desamor). Gràcies per ser tan dolça amb mi, G. Això segur que ens aporta algo bo a les nostres vides, ho sé, perquè és amor i de l'amor en surt més amor i tot és amor.

Vale, vaig a dormir que ja estic desvariejant. 

Si voleu plorar com jo escolteu la cançó que m'ha compartit sa lluna als comentaris del post anterior. 

Gràcies persones poètiques del món per escriure cançons amb el que sento. 

Us prometo que no m'he pres res ( 😆)

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

Ja et vaig dir un dia que el que més importa és que tu estiguis bé.
La meva intenció no era fer que ploressis... 🙏

Totes les cançons de na Vanesa tenen molt de suc, te'n deixo una altra:
https://www.youtube.com/watch?v=y8_shLBZvGs

Aferradetes, nina.

artur ha dit...

La teva darrera frase em tranquil·litza !! :D Si fossis marinera (que no ho sé ! ) et passaries els dies lluitant contra els elements !!! hehhehe..... no t'ho agafis tant fort !
Abraçades !!

Somnis Neverending ha dit...

Tranquil·la, ja soc de llàgrima fàcil en circumstàncies normals...doncs no vegis ara. Ploro per tot. Però era d'emoció, no de pena.

Somnis Neverending ha dit...

Mira...just el que estava pensant avui abans de llegir el teu comentari. Merci!