dimarts, 22 de novembre del 2022

Nou aclariment

 Hem tornat a parlar per aclarir les coses perquè jo ja m'estava flipant un altre cop però, com sempre, mecasondena, ha sigut tot tan bonic que jo vull que em diguin sempre    que no així d'aquesta manera. 

Jo estava avui com fatal (bueno, i ahir també) perquè...si és que ja ho sé...quan començo a abraçar-la no puc parar i em porta a la perdició. 

Però tant quan hem parlat en directe com després que ens hem enviat àudios, ella m'ha dit que així està bé i que si jo estic bé, ella està bé. 

Sé que jo vull i necessito més però, així podem estar bé? És que vull estar amb ella, ja he passat per aquesta fase, o sigui, estar en el sentit d'estar-hi amb el que hi hagi i sense flipar-me amb pensar que hi ha algo més. És la meva tasca. 

Ja tinc noves notetes pensades per enviar-li, no tinc remei. 

És un amor platònic i punt, tal com jo ja li vaig dir l'altre dia. 

Tinc feina a assimilar moltes coses. 

E., que encara no ha trobat el blog...estic per dir-li ja...m'ha dit que soc una romàntica però la meva resposta ha estat clara i contundent: si soc així, així es com vull viure i punt. 

2 comentaris:

sa lluna ha dit...

Avui només et vull deixar una cançó...

https://www.youtube.com/watch?v=sSQgfwKyQmc

Aferradetes, somnis.

Somnis Neverending ha dit...

Joder, sa lluna...que bonica! Només de llegir el títol ja he començat a plorar i no he parat.