divendres, 16 de desembre del 2022

Sexy

 Avui us vull parlar de lo absolutament SEXY que em sembla G.

Avui, després de molt de temps que no passava (puc construir pitjor les frases, si vull) s'ha canviat de roba davant meu (al vestidor comú, amb més gent, eh...no imagineu ara un striptease, tampoc). I tot i que intentava no fer-ho se  me n'anaven els ulls a l'escot...amb una samarreta com d'encaix a la part de dalt...per favor, quasi vomito...i a les cames oh,  com li arribava a mirar a l'estiu...quin bé de deu de cuixes, perdoneu, eh, però avui estic així de barroera...

Hem tornat a parlar dels seus cabells, avui ja no em podia resistir, la companya "còmplice" (o no) ja m'ha vist el llautó (també hi era). No t'has pogut resistir avui ja, eh? Doncs no.

I després a la tarda G. m'ha enviat un àudio referent a una cosa que havíem dit abans i una broma que havíem fet. Me l'ha enviat perquè jo rigués. Ai, com m'agrada sentir-la riure. M'han vingut moltes ganes de riure amb ella, hasta d'emborratxar-la.

Aquí és on em podria mantenir amb certa alegria però no sé si seré capaç d'estar aquí i no fer res per intentar anar més enllà 

La tristesa i el desig no marxen i les llàgrimes em ragen tot el dia.

Vull ser com aquell personatge d'una sèrie que sempre ha estat enamorada d'un que en principi sembla ser que no ( tot i q al final sí, ja sabeu...les sèries...) però ella està bé, fa la seva vida, no està pendent d'ell tot i que li confessa els seus sentiments i ell no li contesta...jo què sé, que vull ser la nena aquella amb la seva actitud.

He de treure la força d'algun altre lloc per poder estar aquí. És on vull estar. 

Vinga...riu! M'ha dit a l'àudio. Ho deia en el sentit que me'n rigués d'ella, per la broma d'abans però m'ha transmès amb el to tant...vull que estiguis bé...

Em sento agraïda, avui també. I una mica salvada.

2 comentaris:

artur ha dit...

Mirant-ho des de G cap a tu, sembla que vol mantenir la millor amistat amb tu sense passar per la S de seducció, sexe, sensualitat ,,,,
Abraçades ;)

sa lluna ha dit...

Les engrunes de pa que ens fan sentir vius...

Aferradetes, somnis.