dilluns, 23 de gener del 2023

Cabana

 Aquests últims dies tinc una fantasia recurrent que es va modificant. Més que una acció és un lloc.

Jo no soc d'estar en llocs aïllats perquè soc bastant sociable però amb G. em vindria molt molt molt de gust estar en una cabana aïllada al bosc com les de les pelis (la cabaña del lago).

Primer somiava que allà no faríem res més que fer l'amor, menjar xocolata i mirar series. I estar abraçades davant de la llar de  foc.

Després vaig afegir que estaríem estudiant i només ens ajuntaríem a l'hora de dinar i al vespre per fer lo del principi. I jo li faria menjarets, i ella a mi tot i que no li agrada cuinar. 

Avui, després que m'hagi dit que li fa mal el cor (literalment, o sigui, muscularment però al lloc del cor) i les lumbars cap a la cama...o sigui...lo que vindria a ser el cul...i jo m'hagi comportat com una dona gràcies a la restricció de no estar sola amb ella no m'han entrat ganes de fer-li un massatge o dir-li...a veure?? Si estem soles ja li estaria quasi tocant una teta...

Total (que em despisto) que he afegit els massatges a la fantasia, esclar. Jo la rodejaria per darrere per fer-li un massatge al diafragma i ajudar-la  a respirar. Li està arribant la meva energia de "y que te falte el aire, y que te ahogue el silencio..." (una de les cançons que em consola en aqueta fase), pobreta. Però que es foti, si li fa mal el cor. A mi també. 

I el massatge al gluti ja no em feu pensar on arribaria perquè em dona algo.

Avui he estat un altre cop molt bé i molt centrada. Tot i que en aquest estat encara em derriteix més amb els seus somriures i les seves mirades, que tornen a ser molt còmplices. Sento que estem un altre cop en la mateixa onda...quedem-nos així.

Fins i tot he estat cantant "soñar contigo" davant seu (i altra gent), em sentia  tan alliberada! Mira maca, jo estic aquí, ja ho saps, si vols ja vindràs però jo vaig fent. Perquè tot el que m'has aportat i despertat m'ho quedo i ara és meu i penso continuar-ho vivint amb o ambsense tu.

La tarda amb P+ ha anat molt bé, igual que l'altre cop, m'he sentit super connectada i se'm passaven les hores i he desconnectat (he parlat una mica de G. però no molt). Però la veritat és que em posa zero, ara mateix. Continuo pensant que estic tan enamorada que estic com "fidel" i no em puc imaginar ningú més que G. Vale, ja passarà, però ara estic aquí.

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

Anar fent... fins i tot amb fantasies.😉

Aferradetes, somnis.

TORO SALVAJE ha dit...

Tot té el seu moment.
Gaudeix del d'ara.

Somnis Neverending ha dit...

jejeje, ja veus.

Somnis Neverending ha dit...

Sí, és guai quan ho pots fer