dimecres, 25 de gener del 2023

C*l

 Torno a estar molt esverada...perquè sembla ser que no la puc tocar, ni quedar-me sola amb ella ni parlar-hi, ni enviar-li missatges, pel que es veu...perquè llavors ja torno a no poder parar.

No t'estiguis dos dies enviant-me missatges tot el rato, perquè llavors després serà pitjor!

No puc deixar de mirar el seu cul, us ho prometo...buf.

Estic per passar d'ella i només fixar-me en el seu cul.

Les fantasies em passen pel cap a una velocitat vertiginosa, no dono a l'abast. 

Quan em vull centrar penso en la cabana. L'abraçaria mentre està fent una truita (per exemple) i li faria un petó als llavis molt suau i dolcet mentre la meva mà baixa per la seva esquena i suaument acaricia la seva cintura i els seu maluc, ella avançaria una cama cap a mi amb l'ajuda de la meva mà...uf, no, no, que ara anem a sopar...l'espera em posaria tant...i a ella també. Estaria vermella tot el sopar. Però després hauria de tornar a anar jo cap a ella. 

Aquest cop l'abraçaria i mentre ensumo el seu cabell, les dues mans baixarien per l'esquena fins que l'apretaria ben fort cap a mi. Encaixàvem tan bé, quan ens abraçàvem...jo no he vist cosa igual...és tot tan flonjo, tou i amotllable...i amb aquesta sensació li començaria a fer petons a la boca, al coll i per tot arreu...fins que acabaríem sense roba, només amb cabells per tot arreu i sucs diversos i molts molts molts molts petons. Al costat de la llar de foc, amb el cos cremant i les mans acariciant-nos tota la pell. 

I et miraria als ulls mentre tens un orgasme, un de tants i et faria un petó per acabar-lo d'arrodonir, i tu te'm menjaries tota...


A part, avui no...però demà ja sí que pinta un dia que la veuré poc...aviam si puc posar distància. Perquè molt maca la fantasia però la realitat m'està tocant la moral. Que les coses bones van a la fantasia, a la fan-ta-si-a! A la realitat deixa'm estar perquè això...després no puc parar.

L'objectiu serà mirar-li el cul i prou. Que le den a ella, au. He dit.

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

I les mans a l'esquena... Serà complicat xerrar amb ella si només li mires el cul.🤭

Aferradetes, nina.

artur ha dit...

Serà millor, que parleu "cara a cara" i que no hi hagi cap mirall al seu darrera ...hehehe...... buf !, quina calor, no ??
Salut !.

Somnis Neverending ha dit...

hahaha ja vigilaré amb els miralls...

Somnis Neverending ha dit...

doncs ho prefereixo