divendres, 13 de gener del 2023

Dits

 Deu meu...els meus dits burxant entre els teus cabells, buscant el punt per relaxar el múscul, pressionant i massatgejant...no t'adones de que em poses malalta??

No és una fantasia. Li he fet un massatge AL CABELL. Bueno, al clatell, a la base del crani, buscant el punt, relaxant els seus músculs i tancant els ulls perquè volia que es parés el món i continuar tocant el seu cos fins a la fi dels temps. 

M'adormiré, deia.

Una miqueta més, deia. 

Si sabessis com em sento, G. ...de vegades no sé si no ho saps o massa que ho saps...

Avui la còmplice ha comès l'error de deixar-nos soles. Ja li he dit que no ho faci. 

He de deixar de fer aquestes coses perquè tornaré a on no vull estar. 

Puc tolerar que em miri als ulls amb cara de pava i fins i tot tocar-li la mà sense voler però acariciar-li el cabell i moure els dits pel seu cos...no. Sobretot considerant que no em dirà res en tot el cap de setmana (això ja...ho porto bé...). És a dir, ho podria tolerar si pensés que tindrà alguna conseqüència però com que no...

Com diu la meva amiga, m'ha posseït el dimoni cucarell!!

Mentre li feia el massatge pensava...estic respirant massa fort? Ella ha fet un sospir al final...he notat com es relaxava el seu cos. Vull fer-li massatges sempre. Està TAN disponible! Crec que he tingut amants de qui no he sentit el cos tan disponible com el seu. 

Tinc estudis sobre la disponibilitat del cos i us juro que el seu està disponible i m'acull com si l'estigués follant...

Buf.

Que algú em pari, again.

10 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Que no et parin!!!
A gaudir!!!

sa lluna ha dit...

Ufff!... una miqueta d'intercanvi, sisplau!.

Aferradetes, nina.

Nosu ha dit...

La cosa està calentaaa. Quin patir, nena. fuigggggg

I mira que a mi no m'agrada gens que em toquin el cap jeje.

artur ha dit...

Dits i clatell...... quina parella més trapella.... !!!
Salut ;)

Somnis Neverending ha dit...

Què vols dir?

Somnis Neverending ha dit...

Doncs es veu que a ella sí...😉. Mira...tan de bo pogués fugir. Tot seria molt més fàcil.

Somnis Neverending ha dit...

No em facis pensar cap a on continuarien...

Somnis Neverending ha dit...

Això és el que em diu el dimoniiiiiii, mira'l ell...

sa lluna ha dit...

Que ella et fes un massatge, per variar un poc.

Somnis Neverending ha dit...

Ah! Ja...per això precisament no he de fer aquestes coses, perquè després no hi ha intercanvi ni reacció ninguna per part seva. Sé que ninguna no es diu, però ho vull dir així.