dijous, 5 de gener del 2023

Que estrany

Tot just he fet el propòsit d'oblidar-te i ja trobo a faltar estimar-te...perquè continuo defensant que era molt bonic.

Avui em sorprenia perquè dues o tres persones que feia dies que no parlaven amb mi m'han preguntat per ella i em semblava raro. Perquè ha estat TAN absent totes les vacances que era com...per qui em preguntes? Ah, sí, aquella dels meus somnis! És com que no tenia res a dir. 

No sé, no em podia imaginar una pitjor actitud aquestes vacances que la que ha estat. Que no dic que hagi fet res malament, eh? Ni jo però vaya merda, en sèrio.

Com que soc així de...no sé...digueu-me l'insult correcte...gilipolles?? Li he comprat un regal de reis (una xorrada) però és que m'encanta el dia de reis i no he pogut evitar-ho. Demà li enviaré una foto i li diré que un patge es deu haver despistat, que jo no hi tinc res a veure. Soc gilipolles? Soc gilipolles. Però soc així, no puc ser d'una altra manera. 

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

Si és el que t'ha sortit del cor, no ho ets.
Com no tinc amigues com tu (ni gos que em bordi), avui m'he fet un regalet.😅

Aferradetes, nina.

artur ha dit...

Cada un és com és !
Bon Reis ;)

Somnis Neverending ha dit...

Oi? Això dic jo

Somnis Neverending ha dit...

Gràcies, lluna, bons regals!!