diumenge, 15 de gener del 2023

Un dia

 Coses que m'han animat avui, un dia qualsevol sentint-me fatal i llevant-me amb ganes de plorar, again:

- Un arc de Sant Martí

- Anar al teatre

- Que el teatre estigués pleníssim de gent que estimo molt i amics i amigues

- Pensar que l'story de l'arc de Sant Martí li hagi agradat a G.

- Pensar que demà ja la torno a veure


Aviam...més del 50% no té res a veure amb ella, la idea és anar augmentant aquest tant per cent.

Ara, tinc un impuls MOLT FORT que molt no sé d'on ve (bé, d'alguna manera ho entenc però d'una altra no) de connexió espiritual amb G.

O sigui, podria mandar-la a la merda mentalment (cada cop parlo pitjor) però és que no puc. Tinc com un instint de que ha de seguir  a la meva vida d'alguna manera, que he de poder estar bé amb ella d'alguna manera. 

És molt raro. Us juro que no acostumo a dir aquestes coses però sento com si fos algo del més enllà. És absurd, ho sé, però ho sento així. 

Demà comencem el pla "prohibit quedar-nos soles". Tinc l'esperança que si estic prou temps sense tocar-la ja no ho trobaré a faltar. 

6 comentaris:

sa lluna ha dit...

Bons propòsits els teus... mem si es compleixen.🤞

Aferradetes, somnis.

TORO SALVAJE ha dit...

No sé si et funcionará aquest pla... a veure...

Somnis Neverending ha dit...

Per què no? Argumenta la teva resposta...

Somnis Neverending ha dit...

No sé si son bons, però és lo únic que puc fer per conservar la cordura

artur ha dit...

L'altre nit vaig escoltar al Sergi Pàmies fen una bona proposta !. Per cap d'any s'acostuma a fer propòsits a realitzar durant l'any ...i normalment, se'n acompleixen ben pocs i acabes frustrat !. Per tant , millor fer "NO propòsits", que segurament si aconseguirem i ens sentirem millor amb nosaltres mateixos. Potser et sentiries millor si els teus propòsits van en aquesta direcció et sentiràs més alleujada.... Per exemple.... "Aquest any , no aniré al llit amb G " i per allà al mes de Juny pensaràs , "coi, ho estic aconseguint !" "Vaig per bon camí !" jejejje Au, va ! que és tot una broma, no em facis cas ...però millor si no t'hi obsessiones ....
Salut ;)

Somnis Neverending ha dit...

Hahahhaa tens raó, així et sents satisfeta d'haver-ho aconseguit. Més que propòsits...son coses que he de fer obligatòriament encara que no vulgui