dimecres, 15 de febrer del 2023

Alerta

 Alerta perquè G. s'està despertant del seu ghosting i sembla ser que ara ja em pot tornar a parlar i a mirar-me a la cara.

Ara és el moment de la veritat per mi.

Ara és quan JO realment he de canviar el xip. Ara. Observar què fa i tenir molt clar què faig  jo.

La distracció de P+ em va molt bé, en realitat, és com un fre...

Res...només era per informar dels esdeveniments, tot segueix igual. 

Una altra companya de feina amb qui xerro molt m'està a punt de pillar...avui ha insinuat que jo estava enamorada d'algú de la feina...perquè sap que em passa algo i que no li puc explicar. I com que jo ho explico tot...ehem...espero que no em digui res més perquè això ja és too much. Li he dit que no investigui.

Per cert, ahir em vaig trobar N.P. i és que és tan mona. La veritat és que a la llum dels esdeveniments no m'interessa en el sentit amorós ni sexual, de fet no he arribat a saber mai si m'interessava gaire perquè ja em va donar carbasses d'entrada sense que jo li digués res...però la veig i em poso contenta i m'encanta abraçar-la i fer-li un petó a la galta. I ella també es posa contenta. Doncs a gaudir de trobar-nos de tant en tant. Això és la vida.

3 comentaris:

artur ha dit...

Carai ! Sembla que de cop "totes heu vist la llum!" jijijiji (és broma !) Ara tothom es torna veure de nou i descobreix coses noves..... està molt bé , aquest girs de guió !.
Ens teniu ben "enganxats" a la sèrie, eh !!
Una abraçada :)

Somnis Neverending ha dit...

Jo sí que valdria com a guionista, oi? Faré una proposta a tv3...😉

sa lluna ha dit...

El sol torna a sortir... com cada dia.😉

Aferradetes, nina.