dissabte, 11 de febrer del 2023

Emprenyada

 Aplicació baixada i donant likes a tort i a dret.

Necessito oblidar a G. abans de que marxi.

Ahir va parlar amb la meva amiga (bé, perquè la meva amiga li va dir: tu no havies de parlar amb mi?) però bueno...em va deixar per terra no, lo següent però també penso que és una mica una milonga que per justificar-se davant d'ella. Perquè la meva amiga no  li pilli mania com per haver-me donat bola a mi.

Li va dir que si no es distanciava de mi era perquè li sabia greu per mi. Sí, clar.

O sigui, per una banda m'ho vaig creure...en plan, ah, vale, tota aquesta pel·lícula és perquè et faig pena? Però per una altra banda no em quadra. Jo penso que només és una part de l'explicació. No et diré cap mentida però no et diré tota la veritat.

Tots els que seguim el blog sabem que ella s'ha acostat a mi en molts moments que jo estava bé i mantenint perfectament les distàncies i això no és perquè et sàpiga greu per mi, reina. És perquè tu també volies mantenir la connexió i no volies que deixés de ser-hi, maca. No dic que fos perquè sentís res per mi (això quedarà per sempre en la incògnita) però que volia mantenir la flama...vamos. Estic seguríssima.

La meva amiga diu q clar, q G. se sent incòmoda. Ah, clar, quan anava cada dia a abraçar-la i li enviava notetes d'amor no se sentia incòmoda i em deia que així estava bé i perquè li dic que vull que siguem amigues...NATURALMENT ara se sent incòmoda. Ai mira. Passo de tu.

Amb P+ anem parlant. Em fa bastanta por que al final es quedi en res perquè ja m'ha passat amb aquesta persona. Però bueno, si em distreu un rato dient-me bona nit...doncs tot això que m'emporto.

Estic molt trista però no penso gens en G. Ara soc jo la que vol que s'acabi la connexió. Si vols que siguem companyes de feina superficials i no influim en la vida de l'altra...doncs d'acord. 

No sabia que creés més incomoditat dir-li a algú que sents connexió amb ella que dir-li que t'agrada molt mentre l'abraces i li fas petonets (quan representa que tu a ella no). M'explota una mica el cervell. 

Us vaig informant sobre noves incorporacions.

4 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Qué difícil és contentar al cor.

sa lluna ha dit...

Quan les coses no estan clares i no hi ha manera d'arreglar-ho amb paraules, val més posar terra pel mig, sense rancúnia ni mala hòstia, perquè ja saps que això només et fa mal a tu.

Això de donar likes a tort i a dret, vol dir que estimes a tothom?.🤭

Aferradetes, maca.

artur ha dit...

Voleu coses diferents l'una de l'altre... tant dret tens tu a tenir il·lusions amb/per ella, com ella a voler tenir una bona amistat amb tu. Tant sols canvia el punt de vista... ella no et veure a tu, com tu la veus a ella, així de simple ! :)
No cal fer-se mala sang !.
Bona setmana i ànims !.

Somnis Neverending ha dit...

salluna, no sé si estimo a tothom però necessito noves interaccions i nous personatges.
Artur, no es tracta d'això. El que m'emprenya és que precisament se n'hagi anat tot en orris quan li he dit que fóssim amigues. El que tu dius ho accepto i ho entenc.