dilluns, 13 de febrer del 2023

Petons

 La persona que m'ha fet més petons a la meva vida avui m'ha tornat a fer petons.

Molts petons. I m'ha tocat i m'ha empotrat. 

Sí, ens hem liat com era de preveure...

No sé què escriure...perquè és tot molt raro.

No sé ben bé què vol dir quan ho sento però és allò de tenir sentiments ENCONTRADOS. Suposo que vol dir tipo contradictoris.

O sigui, ha sigut com...no sé. Últimament ho sento tot tan intens que em semblava raro que ho fos tan poc. 

Que m'ha agradat, és el que volia i penso repetir (volia que em quedés a dormir però li he dit que un altre dia) però emocionalment...

Bueno clar, no és d'estranyar si et lies amb una persona i estàs enamorada d'una altra...però com que això ja ho sabia...

Ara em vull concentrar en el cos...en desbloquejar coses i anar endavant i que canviin coses i es moguin, és el que he de fer i necessito. 

Fa la mateixa olor que fa més de deu anys. Esclar...és la mateixa persona oi? Ehem...

També ha sigut tendre i m'ha agafat les mans entre les seves perquè jo les tenia fredes i jo li he fet petonets i m'ha provocat molta tendresa.

I m'ha posat però com que estàvem al carrer tampoc podíem fer res més...em sentia maldestre, com novata. 

En els meus somnis ho faig molt bé però em costava connectar...

Bé, sabia que seria raro però també m'ha agradat la proximitat. I les vegades que ens hem acostat sense arribar a fer res...em sentia molt sexy, molt desitjada...

Dic frases inconnexes...sí, ho admeto. És com estan les meves neurones. Inconnexes. Aviam si tornen a fer connexions però diferents de les que hi havia. És la idea. 

Lo millor és que puc desconnectar de jasabeuqui. 

1 comentari:

sa lluna ha dit...

T'has deixat mimar, ni més ni pus.

Aferradetes, nina.