dijous, 9 de febrer del 2023

Ni somiar

 Ni ganes de somiar em queden avui.

No sé què està passant.

Pràcticament no ens dirigim la paraula ni ens creuem les mirades. 

No sé què li vaig dir tan absolutament ofensiu però no em pot fer més ghosting perquè ens hem de veure en el mateix espai. Si no, desapareixeria al 100%. Com a les vacances, vaja. 

No li penso preguntar què li passa o si està enfadada perquè cada cop que obro la boca la cago.

Però estic flipant.

Mentrestant, anem continuant parlant amb P+, aviam què passa.

I ahir vaig estar a punt de baixar l'aplicació. Aviam si avui ja faig el pas.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sap greu, que malament senta aquesta sensació.. per descomptat no li vagis enrrera. Ánims al teu coret.
Yo

Somnis Neverending ha dit...

Ai, gràcies, el meu coret t'ho agraeix, que està molt tovet.

sa lluna ha dit...

El coret fa mal, però també el pots distreure una mica... si vols.

Aferradetes, somnis.

Somnis Neverending ha dit...

salluna...d'això es tracta ;)