dimarts, 7 de febrer del 2023

No es podia saber...nooo

 #noespodiasaber

Que P+ ja m'està tirant la canya.

Bueno bueno...ahir em va dir que si anava a casa seva. Jo no podia a part de que encara no sé si vull. Però avui hem seguit parlant i no està fent cap comentari dels del principi d "no et facis il·lusions, eh?".

No sé si dir-li d'anar al concert al que volia anar amb G. (q no hi aniré amb ella perquè no voldrà)...m'encantava anar a concerts amb ell, em posava molt i clar, sempre ens acabàvem liant...perquè en realitat mai vam ser parella parella. 

Ahir em va dir que si no...ai, com era? Que m'oferia un gir de guió a les meves fantasies. I jo li he dit que potser el contractaria com a guionista i diu..home, i com a personatge? I dic bueno, com a personatge ja aniríem per la tercera temporada...

Jo li penso seguir el rotllo però vull que em faci molt la pilota i que em pugi l'autoestima (ja seeeeee que se la puja una mateeeeeeixa però ja m'enteneu) i que no em faci sentir una qualsevol (com altres em fan sentir). Almenys sé que per ell soc especial. 

M'han començat a entrar records dels seus petons...jo què sé...com a mínim em distrec.

No cal ni que entri a cap aplicació, l'aplicació ve a mi, au. 

Avui la persona del simpòsium que té la paraula em cau molt malament, així que passo.

3 comentaris:

artur ha dit...

Ui Ui Ui..... Títol de la nova temporada: "A rio revuelto.... ganancia de pescadores!" :D

Somnis Neverending ha dit...

No l'entenc la frase feta...jajaja. Aquí qui guanya, idò?

sa lluna ha dit...

No sé perquè, però m'agrada aquest gir de guió...

Aferradetes, nina.